Du vet väl inte om Kitty har samma handler längre...för att @Kitty_Jutbring s alter ego inte är anmäld från början
dubbelnick är väl ändå att samma person är med i samma lek fast med två olika nick![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du vet väl inte om Kitty har samma handler längre...för att @Kitty_Jutbring s alter ego inte är anmäld från början
dubbelnick är väl ändå att samma person är med i samma lek fast med två olika nick![]()
@paow kanske är sugen?![]()
Jaaa, asså får ja ligga? Eller? Va va temat?
hm ....Du vet väl inte om Kitty har samma handler längre...![]()
Nä jag ska aldrig vara med längre nu när jag för första gången överlevde leken och vann![]()
Säg som det är - du kan inte tänka utan socker...Nä jag ska aldrig vara med längre nu när jag för första gången överlevde leken och vann![]()
Alltså, hur tror du att alla prinsessor (som drabbas av styvmödrar, onda feer och häxor) i sagor blir till?
Det är SAGO-tema faktiskt![]()
ja men då är det ju nu du ska anmäla dig - himla bra idé ju!! ( iaf med vin inmundigatNästa lek jag ska vara med i ska jag ha dubbelnick. Fast jag ska ha mitt vanliga nick men agera Mary istället för Myrten tror jag. Börjar träna på att vara extra dryg NU.
Ja, jag borde gå och lägga mig och det har jag gjort. Men jag kan inte somna så jag tog ett glas vin. Får så bra idéer då.
Well wellAlltså, hur tror du att alla prinsessor (som drabbas av styvmödrar, onda feer och häxor) i sagor blir till?
My God, vad ni amerikaner är obildade som granny skulle ha sagt!![]()
Jag skulle gärna vara med. Det är den där Myrten som säger att hon måste jobba. Och tyvärr behöver jag agera genom hennes kropp då jag väl är född ca 1890 och därmed ett spöke.ja men då är det ju nu du ska anmäla dig - himla bra idé ju!! ( iaf med vin inmundigat)
Jag skulle gärna vara med. Det är den där Myrten som säger att hon måste jobba. Och tyvärr behöver jag agera genom hennes kropp då jag väl är född ca 1890 och därmed ett spöke.
Beror helt på Paows titlar. Jag lämnar det hela till Carsons bedömning.Well well
We rule the world and you think you are
"Princess" Paow är alltså välkommen till eders slott![]()
Jag tror att Carson kan ha ett och annat att säga om Paows sätt att uttrycka sigBeror helt på Paows titlar. Jag lämnar det hela till Carsons bedömning.
Storken! Om inget annat så är jag ogift så jag vet inteAlltså, hur tror du att alla prinsessor (som drabbas av styvmödrar, onda feer och häxor) i sagor blir till?
My God, vad ni amerikaner är obildade som granny skulle ha sagt!![]()
det är ju nu du ska visa att du kan vinna igen
edit : eller det finns fler utmaningar att ta ! Tänk dig att göra en ( djävla) @bollen__ !!!
Säg som det är - du kan inte tänka utan socker...
jag vet att du har varit ondMen jag får ju aldrig vara ond![]()
jag vet att du har varit ond![]()
som sagt finns områden kvar att utveckla![]()