Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja och du måste kunna visa en teori i rösten ocksåOk, jag har försökt läsa regler men är fortfarande rätt förvirrad
När man röstar, röstar man på den man vill ha ut ur leken, beroende på om man är ond eller god??
Ok, jag har försökt läsa regler men är fortfarande rätt förvirrad
När man röstar, röstar man på den man vill ha ut ur leken, beroende på om man är ond eller god??
Är det normalt att vara nervös redan innan leken startat?
hur mår du @Ferrari ? verkar som de fixar upp leken idag med första DL imorgon, om du är tillräckligt frisk för att vara med ?![]()
Är det normalt att vara nervös redan innan leken startat?
ajajaj vabruari är ett eländeDe har dessvärre blivit ännu värre
Nu är även sonen sjuk. Skit också.
Jag är gärna med i en sån om det är fler som är intresserade!ajajaj vabruari är ett elände
Ta hand om er alla
Du får hålla i en åskadarlya om det finns ork till det ? Finns kanske fler som vill vara i en sådan ?
@Artline @Paddington @Lobelia @FiaM tex?
Det är ju jättebra om de som inte kan leka av olika anledningar ändå kan känna sig lite medJag är gärna med i en sån om det är fler som är intresserade!![]()
Du får hålla i en åskadarlya om det finns ork till det ? Finns kanske fler som vill vara i en sådan ?
Tycker absolut vi ska ha en åskådarlya
För alla nya. Första gången jag anmälde mig till en lek så var jag full. Det krävdes för jag skulle våga anmäla mig.![]()
![]()
@Klara med kanske ?ajajaj vabruari är ett elände
Ta hand om er alla
måste leta upp i vilken lek det var du var med i första gången
eller så kanske någon kan bistå med hjälp med det
( eller var det bara under anmälan du behövde en styrketår kanske ?)
Enligt min erfarenhet så är det stort big NONO till vin under ulvlekar - i alla fall om det är bubblor i det, kul har man men det märks att man inte är nykter
Jag tål INTE vinBevisat under träffarna
![]()
Bara under anmälan men det kanske hade behövt under leken också![]()