Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan inte dricka pga mina mediciner....Tur jag har ångestdämpande att ta till vid behovTycker absolut vi ska ha en åskådarlya
För alla nya. Första gången jag anmälde mig till en lek så var jag full. Det krävdes för jag skulle våga anmäla mig.![]()
![]()
Enligt min erfarenhet så är det stort big NONO till vin under ulvlekar
nu sa jag bara att det var bevisat att JAG inte tål vin
Oh dear! Z får vila ett tag - han var på besök igår (men jag försöker ju detoxa på socker och just den utvalda HerrZ är förbaskat söt)
Så det blev så till slut ?Jag har hoppat av min kurs å känner mig otroligt glad och lättad!!!!![]()
Jag firar - med dunderhoningSå det blev så till slut ?
Ja det var kanske lika bra det med tanke på upplägget .....
Härligt med en glad Paddington på en fredag kväll!
![]()
Det var på tidenJag har hoppat av min kurs å känner mig otroligt glad och lättad!!!!![]()
jajaja, men nu är det gjort iaf å avregistreringen inskickadDet var på tiden![]()
Välkommen till åskådarlyan!Jag har hoppat av min kurs å känner mig otroligt glad och lättad!!!!![]()
Så nu är du back to life -sas ?jajaja, men nu är det gjort iaf å avregistreringen inskickad![]()
Yupp, å funderar på att fira på att genom att vara LL i nästa lek om det är ok för allaSå nu är du back to life -sas ?
![]()
eller så ska jag vara med å lekaYupp, å funderar på att fira på att genom att vara LL i nästa lek om det är ok för alla![]()
välkommen tillbakaJag vill också leka......