Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 414
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur ser ni på lördag? Vill ni ha lek som vanligt då eller ska vi hoppa över den dagen?

Önskemål om roller? Ja, det blir nog någon ny:angel: och det är faktiskt Art som gått igång på det även denna gång.:love:

Hur ser ni på lördag? Vill ni ha lek som vanligt då eller ska vi hoppa över den dagen?

Önskemål om roller? Ja, det blir nog någon ny:angel: och det är faktiskt Art som gått igång på det även denna gång.:love:
spännande med nya roller !!:)
Jag är ytterst flexibel- så lyssna på de som skriver att de har önskemål :) vad det gäller lekstart, DLtider etc etc ( hoppa över dagar odyl)

När jag förut skrev att jag ville leka över påsk så menade jag ju självklart att det funkar bra från nu och över påskhelgen, sämre efter påsk. Men det förstod ni väl på en gång va? :confused::up::laugh:

Jag har svårt för lek fredag-lördag. Om det börjar lördag så kommer jag nog online först till DL, men man brukar ju inte ha så mycket att gå på då i alla fall :p

Jag är ledig torsdag-tisdag, har hyffsat med tid på onsdag och väldigt lite tid imorgon. Och ja, hämtar ju valpen på torsdag så åker ju bil typ hela dagen, men det ordnar sig.
Så för min del gärna tidigast första DL onsdag.

Jag har nog mest tid på lördag under hela påskhelgen... ;) Så jag säger kör på, @Derring-Do du har inte någon möjlighet att titta in och lägga en röst under lördagen?
När det gäller roller så gillar jag när det är fler som får dela på infon istället för att allt ska gå till en spion, men det tror jag att du har koll på reda! ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka