Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 414
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har nog mest tid på lördag under hela påskhelgen... ;) Så jag säger kör på, @Derring-Do du har inte någon möjlighet att titta in och lägga en röst under lördagen?
Jag kanske kan smita in en snabbis på morgonen/tidig förmiddag, så om nattDL inte är för långt fram på förmiddagen och det är okej med en väldigt dåligt underbyggd röst så skulle det kunna gå...

Eftersom jag inte har dina talanger för att ljuga så finns det väl en risk att jag röstar på onda även om jag blir ond :idea: :o :p
Det är en alldeles utmärkt strategi faktiskt, de onda som offrar sina kamrater utan att tänka efter brukar klara sig väldigt långt i leken. ;) Jag tycker att det är okej med en dåligt underbyggd röst men @Artline och @Myrten får väl bestämma eftersom det är deras lek. ;)

Ser att jag lyckades schabbla bort BSF när jag la till Lobelia igår:o
Så här ska det se ut!

Artline & Myrten Tema: Ponnyakuten

1. CaisaLundblad
2. Snurrfian
3. quarter4ever
4. LenaH
5. @fio (?)
6. hemlig
7. bollen__ (kan vara lite off pga. valp :p )
8. Bumpo
9. habina
10. Ferrari
11. Klara (hoppar av om deltagarantalet blir för stort, min hjärna klarar inte det)
12. Hedinn
13. Blacksmithfarm
14 .Lobelia
15.
16

Jag har inte pratat med @Artline nu på morgonen men igår kom vi fram till följande:

Vi kör över påsk utan avbrott. Om någon inte kan någon enstaka dag så får vi lösa det.

Tror att vi tidigare har pratat om att starta leken på torsdag och i så fall blir första DL fredag. För min del skulle det funka att starta leken imorgon och ha första DL på torsdag också.

Jag har inte pratat med @Artline nu på morgonen men igår kom vi fram till följande:

Vi kör över påsk utan avbrott. Om någon inte kan någon enstaka dag så får vi lösa det.

Tror att vi tidigare har pratat om att starta leken på torsdag och i så fall blir första DL fredag. För min del skulle det funka att starta leken imorgon och ha första DL på torsdag också.

Ju förr desto bättre, så jag hinner bli utröstad innan ghs tar för mycket fokus. :rofl:

Nä jag får hoppa av denna leken @Myrten. Sorry det var ett roligt tema!

Synd! Men det blir lätt stressat om man har lite tid flera dagar på raken. Någon enstaka funkar ju. Och det lär bli fler lekar.:)

Uppdaterad lista:

LLs: Artline & Myrten
Tema: Ponnyakuten

1. CaisaLundblad
2. Snurrfian
3. quarter4ever
4. LenaH
5.
6. hemlig
8. Bumpo
9. habina
10. Ferrari
11. Klara (hoppar av om deltagarantalet blir för stort, min hjärna klarar inte det)
12. Hedinn
13. Blacksmithfarm
14 .Lobelia
15.
16.

Äsch, man brukar ändå åka ut typ direkt i sin andra lek va? Då löser det ju sig tidsmässigt :idea:

LLs: Artline & Myrten
Tema: Ponnyakuten

1. CaisaLundblad
2. Snurrfian
3. quarter4ever
4. LenaH
5. Derring-Do (extremt lite tid på lördag)
6. hemlig
8. Bumpo
9. habina
10. Ferrari
12. Hedinn
13. Blacksmithfarm
14 .Lobelia
15.
16.

Kära ponnyakuten,
Jag har problem med min "ponny":
Folk tror jag har en ponny fast hon faktiskt är 1.60, bara för att hon är smäcker och jag är lång. Jag sa till hennes mor redan under dräktigheten att jag ville ha en häst på bortåt 1.70, men nu är "ponnyn" snart sex år, så jag börjar ge upp om att hon ska växa mer. :( Kan ni hjälpa mig?
Jag har dessutom problem med att hon med flit gör saker hon vet är förbjudna när hon är sur på mig. T.ex. plockar hon upp borstar ur ryktväskan och slänger runt och tuggar på hovkratsen, bara för att visa sitt missnöje. :mad: Vad ska jag göra?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka