Det bör funka för min delVad vill ni ha för dl tider?
21:30 och 10:00. Funkar det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det bör funka för min delVad vill ni ha för dl tider?
Oroa dig inte för lördagen. Vi löser det på något sättDet bör funka för min del(med viss risk för att jag behöver rösta precis vid nattDL om jag är kvar på lördag, men den dagen den sorgen)
Vad vill ni ha för dl tider?
Sedan vill jag påminna om att ni inte får använda ordet anmälningtråd i era teorier i leken. Formulera om!![]()
funkar bra, för mig funkar iofs alla tider så bara att köra på vad de andra tyckerVad vill ni ha för dl tider?
Sedan vill jag påminna om att ni inte får använda ordet anmälningtråd i era teorier i leken. Formulera om!![]()
ja såvitt jag kan se och Klara står fast vid anmälan och fio har sagt att hon kan vara reserv om det skulle behövas senare i leken efter hennes tävling är slutÄr Emma fortfarande sista anmälda? Jag är på g att lägga upp leken...
Paddis kommer inte delta själv, men ställer sin pålle till förfogandeja såvitt jag kan se och Klara står fast vid anmälan och fio har sagt att hon kan vara reserv om det skulle behövas senare i leken efter hennes tävling är slut
Dock saknar jag @Paddington och @Mirtai bland anmälda på listan. Paddis har ju i princip redan ansökt till progammet ju![]()
Vilddjuret på filmen eller något snällare?Paddis kommer inte delta själv, men ställer sin pålle till förfogande![]()
Snällare pålle än Killen kan man inte tänka sig, men som sagt han gillar inte hörn....Vilddjuret på filmen eller något snällare?
ja såvitt jag kan se och Klara står fast vid anmälan och fio har sagt att hon kan vara reserv om det skulle behövas senare i leken efter hennes tävling är slut
Dock saknar jag @Paddington och @Mirtai bland anmälda på listan. Paddis har ju i princip redan ansökt till progammet ju![]()
TackImponerad att du satt kvar!
Undrar hur man som domare tänker runt den utmärkta halt och ryggning ni utförde?
Väntar med spänning på vad det var ( i lektrådenFel tråd
Skulle posta i leken![]()
Det finns där nu!Väntar med spänning på vad det var ( i lektråden)
Det finns där nu!
Tack
Är lite impad själv oxå
Kommer inte ihåg vilket betyg vi fick - men jag vann klassen
(skulle visserligen kunna gå ner i källaren å leta upp det, jag har av ngn nostalgisk anledning sparat alla domarkritiker)
Tack
Är lite impad själv oxå
Kommer inte ihåg vilket betyg vi fick - men jag vann klassen
(skulle visserligen kunna gå ner i källaren å leta upp det, jag har av ngn nostalgisk anledning sparat alla domarkritiker)