När du har grållan som avatar är du ulv, så det gör det enklare att rösta!![]()
Haha, det blir lite väl uppenbart om jag byter avatar direkt efter att jag fått min roll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När du har grållan som avatar är du ulv, så det gör det enklare att rösta!![]()
Hur ska vi få igång någon lek när tråden är på sidan två?![]()
Äh vi klarar oss utan LL!Tror det krävs några fler anmälda.Kanske även en LL?
![]()
Då skulle nog till och med jag kunna vara med.Äh vi klarar oss utan LL!Du byter till en grå avatar så är du ulv, jag är alltid god
, Artline är god så röstar vi på dig i första lynchen så vann den goda sidan!
![]()
Jag med, men bara om jag får vara på goda sidanDå skulle nog till och med jag kunna vara med.![]()
Du skötte dig jätte bra senast som ulvJag med, men bara om jag får vara på goda sidan![]()
En liten svartskäck får kanske plats i lägenheten...@Habina Jag håller med om att du får byta avatar, så länge det är fjordingar på bilden.
Jag kör lite samma stuk, svarta islandshästar, då vågar jag byta (även om jag gick lite över gränsen nu, med en svartskäck). Men lovar att hålla mig där, svarta och svartskäckar, för det verkar vara det enda jag får nu för tiden.![]()
Behöver du hjälp? Har aldrig varit på den sidan av en lek än.Jag kan nog vara LL om ingen annan är före![]()
Jamen det skulle ju vara kul!Behöver du hjälp? Har aldrig varit på den sidan av en lek än.
puttar upp från sidan 2 , nån mer som känner för att leka?
Äsch då vill inte jag vara med.... skojar, har tyvärr definitivt inte tid.Jag lovar att det inte blir några omvandlingar![]()