Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det inte hög tid att du är med och leker på riktigt, du lär ju inte vara mer lost än jag (och de flesta andra?) varit i den pågående leken.
Är det inte hög tid att du är med och leker på riktigt, du lär ju inte vara mer lost än jag (och de flesta andra?) varit i den pågående leken.Eller vill du bara sitta i lyan och skratta åt oss förvirrade stackare.
![]()
Jag har en doktorsavhandling att skriva färdigt, så det är ingen ursäkt.Nope, det är inte alls hög tid på det. Det är fortfarande en uppsats som ska skrivas o efter sista beskedet så får jag inte alls gå upp till midsommar som jag så väl ville utan aug gäller... Det har gått troll i denna uppsats från dag ett...för snart två år sedan. Gissa vad jag anser om det??!!!
Jag är rädd för att du har missuppfattat. Jag sitter inte i lyan som läsare för att skratta åt er andra, jag sitter där o läser för att se om jag kan förstå något öht hur det går till.
Har du riktig tur kan du dessutom få en fantastisk tvilling i stil med @quarter4ever första leken som förklarar allting och är snäll och stöttande.Nope, det är inte alls hög tid på det. Det är fortfarande en uppsats som ska skrivas o efter sista beskedet så får jag inte alls gå upp till midsommar som jag så väl ville utan aug gäller... Det har gått troll i denna uppsats från dag ett...för snart två år sedan. Gissa vad jag anser om det??!!!
Jag är rädd för att du har missuppfattat. Jag sitter inte i lyan som läsare för att skratta åt er andra, jag sitter där o läser för att se om jag kan förstå något öht hur det går till.
Har du riktig tur kan du dessutom få en fantastisk tvilling i stil med @quarter4ever första leken som förklarar allting och är snäll och stöttande.![]()
Psst, berätta inte vad som hände sen...
tänkte just skriva exakt samma !Psst, berätta inte vad som hände sen...![]()
http://www.bukefalos.com/threads/narnia-haxan-och-lejonet-ulvlek.1374088/page-61Psst, berätta inte vad som hände sen...![]()
Nu skrämmer du kanske bort henne
Pst har du sett uppdateringen i leken änNu skrämmer du kanske bort henne![]()
Då är nog risken större att hon skrattade åt oss i lyan. Jag och @hemlig kan vara otroligt nojiga och veligaÄr det inte hög tid att du är med och leker på riktigt, du lär ju inte vara mer lost än jag (och de flesta andra?) varit i den pågående leken.Eller vill du bara sitta i lyan och skratta åt oss förvirrade stackare.
![]()
lika bra att hon får lära sig från början att ALDRIG lita på ngn, å speciellt inte QNu skrämmer du kanske bort henne![]()
Regel 1: Lita aldrig på Qlika bra att hon får lära sig från början att ALDRIG lita på ngn, å speciellt inte Q
![]()
Regel 1: Lita aldrig på Q
Regel 2: Lita inte på Q ens om hon är bevisat god
Regel 3: Om du tror du fattar hur Q tänker så har du fel
Regel 4: Kom ihåg regel 1!
Det var bara @quarter4ever s fel. Jag hade inget med det att göraPsst, berätta inte vad som hände sen...![]()
Du räddade ju hela den leken! Du sa att du inte trodde ulvarna skippat käk, och då fattade jag att Bsf fortfarande var god och hade skyddat Myrten, och tvingades inse ett och annat om en viss lögnerska...
lika bra att hon får lära sig från början att ALDRIG lita på ngn, å speciellt inte Q
![]()