Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om det var ett krav så hade jag inte ens börjat leka - jag började ju leka för att träna huvudet :laugh::rofl:
Ja du jag är inte heller så bright av mig - men alla har vi våra stunder :D
Du är jättebra på att se hur det ligger till ju :heart- sedan kan man alltid ha fel ibland om jag utgår från mig själv alltså :cool:( öh ofta:o )

Det är inte så att någon alltid "fattar" allt och det är alltid nån man inte hänger med i som luras - eller hur :D ( obs jag gör aaaaaldrig så - right? :angel:) och dessutom är jag skitdålig på att luras - alla fattar ju med en gång :p

Tack för att ni tänkte på mig men haft fullt upp med kräksjuk bebis som inte är helt bra än och jag kräkte nyss, yeeey!! :yuck:

LL: Gabby_Ossi

1. Idahoe
2. Niyama
3. Mammas
4. cirkus
5. quarter4ever
6. Hedinn
7. Snurrfian
8. Araminta
9. Lenis
10.
11.
12
13

Putt putt :)
Ingen mer intresserad?

och jag lovar( iaf som det verkar :p ) att min aktivitet kommer högst troligt var begränsad hela helgen igenom från fre-sö ( :o:D) om det kan göra någon mer hågad att anmäla sig :cool:

@hemlig första dl lär ju bli absolut tidigast imorgon, så du kanske hinner? :)

@Artline jag behöver nån att kunna skylla på om folk misstänker mig för något :angel: "Nej nej, ni har blandat ihop mig med Artline nu igen, jag är heelt oskyldig!" ;) Orkar du? :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka