Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det någon som är sugen på att hoppa in i pågående lek?

(Eller någon som kan bolla med mig om ev kompensation om jag inte hittar ersättare?)

Jag kan ev hänga på en lek till eller va LL för den delen, men kommer inte kunna ha annat än rätt kass mobilaktivitet på måndag em/kväll så avvaktar nog tills dess. Och jag hör till dem som avstår om det är en massa twister när jag är spelare, too old & tråkig för sånt :angel:

Jag föredrar också att hålla i twistade lekar, så jag ställer mig i kö efter @Myrten ]@Artline i så fall. :)

Å andra sidan. Jag kom nyss på ett "tema", så jag kan eventuellt tänka mig att hålla en enkel lek. Såklart kan ovan nämnda ha sin lek före oavsett. Jag ska ändå flytta i dagarna och har kaos på jobb, så jag kan behöva ha ett liv på kvällarna :p

Senast ändrad:
Jag är med om det blir "vanlig" lek, alltså två sidor, inga omvandlingar (och förrädare :arghh:) eller helt oförutsedda saker som plötsligt händer. Men har inget emot många specialroller som kan ställa till det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 013
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka