tja det beor på vilken sida jag kommer i leken och på vilken sida spionen ärTänkte höra om ni vill ha spion med i leken? Annars skippar jag den.
rackarns @Dendärlistigagamlaräven lirade ju hem det hela senast så.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tja det beor på vilken sida jag kommer i leken och på vilken sida spionen ärTänkte höra om ni vill ha spion med i leken? Annars skippar jag den.
Jag tog för givet att det var god spionTänkte höra om ni vill ha spion med i leken? Annars skippar jag den.
U nailed it !!Jag tog för givet att det var god spion
Om jag får vara spion, Ja!
Är jag ond, Nej!
Är jag ängel, Ja!
Är jag god som inte syns i spioninfon, då spelar det ingen roll.
Jag är inte 35 än då![]()
Tänkte höra om ni vill ha spion med i leken? Annars skippar jag den.
Så länge jag inte blir det (min älsklingsroll) för då blir jag lynchad direkt.![]()
Men hur ung är du?!
Hon kommer även få föl 2024...
Det är ju en evighet till 2027! Så länge kan du inte vänta på fjordingbebis2024 är jag 32![]()
matematik på kvällskvisten2024 är jag 32![]()
Det är ju en evighet till 2027! Så länge kan du inte vänta på fjordingbebisMen då blir den fölungen inriden lagom tills du blir 35
![]()
Det är ju en evighet till 2027! Så länge kan du inte vänta på fjordingbebisMen då blir den fölungen inriden lagom tills du blir 35
![]()
![]()
matematik på kvällskvisten
nu har vi 2016
om 8 år är det 2024
du ska vara 32 DÅ
så du borde vara 32-8 nu= dvs 24?
+ - något år beroende på vilket del av året du är född![]()
Hmpf jag är faktiskt bara 30 (29) eller ja alltså enligt Skatteverket fyller jag 31 i sommar men efter Kukaset inte ska få ta min 30 årsdag ifrån mig har jag inte fyllt 30 än.[QUOTE="Lilltess, post: 17534039]
Åhja, jag har fått för mig att du inte är så mycket äldre än mig, jag kan ju visserligen vara helt ute och cykla![]()
Wiiiii och han ska inte få vinna.Härlig inställning. Men jag tänkte mig faktiskt dig som runt 30![]()
ULV!!! Alla som räknar ut en kvinnas ålder är ulvar!matematik på kvällskvisten
nu har vi 2016
om 8 år är det 2024
du ska vara 32 DÅ
så du borde vara 32-8 nu= dvs 24?
+ - något år beroende på vilket del av året du är född![]()