Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är ju en evighet till 2027! Så länge kan du inte vänta på fjordingbebis O_o Men då blir den fölungen inriden lagom tills du blir 35 :D

Ja men det låter bra, för det är nog bäst att jag överlåter inridningen till någon annan ;)

matematik på kvällskvisten

nu har vi 2016
om 8 år är det 2024
du ska vara 32 DÅ
så du borde vara 32-8 nu= dvs 24? ;)
+ - något år beroende på vilket del av året du är född:angel:

Alldeles rätt. Blir 24 i Juli, härom veckan blev jag helt förvirrad för jag trodde att jag blev 25.. Det är inte lätt att hålla koll nu när man kommit upp i åldern ;)

Jaha, tack för den @Artline och @Lilltess nu känner jag mig lastgammal också.... :rofl:

Åhja, jag har fått för mig att du inte är så mycket äldre än mig, jag kan ju visserligen vara helt ute och cykla :angel:

[QUOTE="Lilltess, post: 17534039]
Åhja, jag har fått för mig att du inte är så mycket äldre än mig, jag kan ju visserligen vara helt ute och cykla :angel:[/QUOTE]
Hmpf jag är faktiskt bara 30 (29) eller ja alltså enligt Skatteverket fyller jag 31 i sommar men efter Kukaset inte ska få ta min 30 årsdag ifrån mig har jag inte fyllt 30 än. ;)

[QUOTE="Lilltess, post: 17534039]
Åhja, jag har fått för mig att du inte är så mycket äldre än mig, jag kan ju visserligen vara helt ute och cykla :angel:
Hmpf jag är faktiskt bara 30 (29) eller ja alltså enligt Skatteverket fyller jag 31 i sommar men efter Kukaset inte ska få ta min 30 årsdag ifrån mig har jag inte fyllt 30 än. ;)[/QUOTE]

Härlig inställning. Men jag tänkte mig faktiskt dig som runt 30 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stärka 3 åring
  • WE-tråden