gott och blandat??!"sött och surt och en smula salt......"![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
gott och blandat??!"sött och surt och en smula salt......"![]()
jag trodde du tagit över detta med taggningarnaHördu @quarter4ever gör ditt jobb och tagga lite folk istället för att trakassera LL![]()
jag har ju gjort det åt dig några lekar så nu är det allt din tur igen!jag trodde du tagit över detta med taggningarna
jag trakasserar ALLTID LL-oavsett sida
![]()
mäh!!jag har ju gjort det åt dig några lekar så nu är det allt din tur igen!![]()
jag går inte med på att den ena av dig är på semester å den andra strejkar, sådetså... Marsch pannkaka å anmäl dig nu![]()
Jag har nog inte läst de senaste lekarna.....Jag märker att du inte läst senaste leken...![]()
Jag har nog inte läst de senaste lekarna.....![]()
Du strejkar för du lyckas dupera alla? Du behöver ju bara finslipa förmåganJag orkade knappt skriva något och det lilla jag skrev tolkades både av goda och onda som att jag var ledarvargen utanför lyan. När jag egentligen var borgmästare.
Därav min strejk...![]()
Du strejkar för du lyckas dupera alla? Du behöver ju bara finslipa förmågan![]()
Deet låter som sjukskrivning, inte strejkNä, jag strejkar för att jag har noll ork och hjärnkapacitet.![]()
Eftersom så många roliga person ska vara med ska väl jag också vara det (jag jobbar förvisso tre nätter i veckan som kommer men det kanske bara är bra?!) tack för taggen @quarter4ever (och jag håller med dig - klart du ska göra comeback @OutOfService
)
LL: Paddington tema :
1. Idahoe
2. Snurrfian
3. Mirtai - om det blir en enkel lek utan större twister och hollywoodfruar
4. bollen__
5. @Lenis ?
6. quarter4ever
7. bumpo
8. Killaloe
9.
10.