Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just det, ja! Jag skulle egentligen förbereda mig och bolla lite med Mammas/Myrten (eller annan vansinnesLL) för att få rätt på allt. Men det har jag helt glömt bort, på samma sätt som jag glömt bort vad sjutton jag skulle ha för tema... mer än vansinnig alltsåDen enda jag kommer ihåg som sagt sedan en tid tillbaka att hon skulle vilja vara LL så är det @Sasse![]()
låter som det kan bli en... spännande lekJust det, ja! Jag skulle egentligen förbereda mig och bolla lite med Mammas/Myrten (eller annan vansinnesLL) för att få rätt på allt. Men det har jag helt glömt bort, på samma sätt som jag glömt bort vad sjutton jag skulle ha för tema... mer än vansinnig alltså![]()
![]()
Just det, ja! Jag skulle egentligen förbereda mig och bolla lite med Mammas/Myrten (eller annan vansinnesLL) för att få rätt på allt. Men det har jag helt glömt bort, på samma sätt som jag glömt bort vad sjutton jag skulle ha för tema... mer än vansinnig alltså![]()
![]()
Vad roligt!
Jag är för närvarande sur för jag är hemma och sjuk, men jag kan gärna vara bollplank åt dig!
ogillar också att du är sjuk
Jag är för närvarande sur för jag är hemma och sjuk, men jag kan gärna vara bollplank åt dig!
du är tvåa på bollen ...Jag röstar på Squie för hon erkänner redan innan leken att hon är ond.![]()
Jag röstar på Squie för hon erkänner redan innan leken att hon är ond.![]()
du är tvåa på bollen ...![]()
*ler pillermariskt*
HUR kan ni tro något sådant.
*extremt oskyldig*
vad bra !!!Om leken kommer igång i helgen vill jag vara medär nämligen ledig till tisdagnatt
![]()