Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: Vem vill vara ? :)
tema:

1 bumpo
2 Sookie
3 Habina
4 hemlig
5 Snurrfian (det gäller att passa på nu, i sommar får jag svårare att hinna med. ;) )
6 quarter4ever
7
8
9
10
11
12
13
14

jag skriver upp mig- snart kommer min barnlediga vecka vilket innebär mer tid att leka :p
funderar på @Myrten kanske inte är fullt lika upptagen av jobb så hon kan tänka sig att antingen delta eller vara LL ?
Eller är det någon annan som står på tur att vara LL? Det behövs liksom en sådan för att leken ska starta :D
Den enda jag kommer ihåg som sagt sedan en tid tillbaka att hon skulle vilja vara LL så är det @Sasse :) Har jag glömt någon så är det inte illa ment :)

Den enda jag kommer ihåg som sagt sedan en tid tillbaka att hon skulle vilja vara LL så är det @Sasse :)
Just det, ja! Jag skulle egentligen förbereda mig och bolla lite med Mammas/Myrten (eller annan vansinnesLL) för att få rätt på allt. Men det har jag helt glömt bort, på samma sätt som jag glömt bort vad sjutton jag skulle ha för tema... mer än vansinnig alltså :D ;)

Just det, ja! Jag skulle egentligen förbereda mig och bolla lite med Mammas/Myrten (eller annan vansinnesLL) för att få rätt på allt. Men det har jag helt glömt bort, på samma sätt som jag glömt bort vad sjutton jag skulle ha för tema... mer än vansinnig alltså :D ;)
låter som det kan bli en... spännande lek :D;)

:eek::eek::eek::rofl:

Jag är för närvarande sur för jag är hemma och sjuk:rage:, men jag kan gärna vara bollplank åt dig!

tema:

1 bumpo
2 Sookie
3 Habina
4 hemlig
5 Snurrfian (det gäller att passa på nu, i sommar får jag svårare att hinna med. ;) )
6 quarter4ever
7
8
9
10
11
12
13
14

15 - så att ingen glömmer. Squie som är utom lek/tävlan - o bara vill bli inkastad i en lya o läsa leken. :)

tema:

1 bumpo
2 Sookie
3 Habina
4 hemlig
6 quarter4ever
7 Blacksmithfarm
8
9
10
11
12
13
14

15 - så att ingen glömmer. Squie som är utom lek/tävlan - o bara vill bli inkastad i en lya o läsa leken. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka