Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hummelihum :idea:
Taggar @Idahoe och @Artline som jag har en gås oplockad med sedan senaste leken :p:rofl: ängelskrället och siaren :mad::D:heart
Sedan kanske man kan tagga @Habina :)? Som borde kunna ha lite mer tid att leka nu när hästen är på väg att bli bättre? :)
@FiaM har jag blivit lovad ska hitta tillbaka till ulvlekarna - så upp till bevis!;):up:
@Ottilia tycker jag kan leka mera :D:)
Tack, men jag skriver tenta hela nästa vecka... :meh:
Hojta gärna igen framåt Lucia ;)

LL: @Lenis

1. quarter4ever
2. cirkus
3. FiaM (lite beroende på när det börjar och hur många som anmäler sig)
4 Snurrfian Inte helt säker på hur mycket tid jag faktiskt kommer att ha, men jag ska pendla en hel del med tåg framöver så då borde jag få lite tid. :D
5
6
7
8
9
10

1. quarter4ever
2. cirkus
4 Snurrfian Inte helt säker på hur mycket tid jag faktiskt kommer att ha, men jag ska pendla en hel del med tåg framöver så då borde jag få lite tid. :D
5 Blacksmithfarm (borde ha tid om det kommer igång i veckan, någon kväll att jobba men det löser jag med tidig röst isf.)
6
7
8
9
10

1. quarter4ever
2. cirkus
5 Blacksmithfarm (borde ha tid om det kommer igång i veckan, någon kväll att jobba men det löser jag med tidig röst isf.)
6
7
8
9
10
Jag skulle gärna se att leken kan komma igång under helgen eftersom jag ska ut och åka nästa helg och då blir det trixigare att leka ( även om der nog kan funka via toaletten om inte annat :D
Men börjar tagga lite folk sä leken kan komma igång inom iaf ett par dagar :)
@Idahoe
@Artline
@Ferrari

Tror jag fått med de flesta som inte på förhand sagt att de inte kan/ vill i det närmaste. Har jag glömt någon så är det inte illa ment - utan bara att anmäla sig :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 377
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 795
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 909
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 048
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V