Ingen idé att tagga mig, tyvärr. Eftersom jag jobbar nu har jag inte tid eller ork. Om det skulle ändras så dyker jag upp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I slutet på veckan så kanske. Det är ju en @Paddislek.Taggar vidare då det verkar som jag får en lugn vecka nästa vecka
Jobbar bara måndag och eventuellt tisdag (om nu ingen blir sjuk då) och ingen date medförrän till helgen vad det verkar så kan kanske leka rätt bra i det närmaste egentligen
@Lobelia- har inte du tid att leka nu?
@Killaloe
@OutOfService det var ett tag sedan - dags för comeback!![]()
Jag orkade knappt skriva något och det lilla jag skrev tolkades både av goda och onda som att jag var ledarvargen utanför lyan. När jag egentligen var borgmästare.
Därav min strejk...![]()
MmDu VINKADE faktiskt. Massa. Så de så. Det kan inte ha varit vi som var förvirrade. Alls!
![]()
Va? Vi trodde ju att hon var ond?för skum för att man som god ska tro att du är ond?
@Lobelia har kört 2 (?) Lekar med ringentema.Sitter o kollar gamla lekar i sökfunktionen (nä jag har inget liv) och noterar att det är lite kul att jag & Paddington verkar ha lite samma smak; jag har kört Ankeborgtema och det ser jag har dykt upp igen, liksom Ivanhoe-tema som jag hade långt gångna planer på att köra men inte blev av.. Kul ju! Attan att jag missade att spela då
Och @Niyama har du kört Watership Down, snyft att jag missade det! Underbar bok!!
Nu funderar jag, har nån kört Sagan om Ringen-tema? Blev sugen på att kasta mig på det nästa gång jag kommer åt![]()
Ja @Lobelia har kört två sagan om ringen lekar och står på kö till att köra en tredje ( när hon själv har tid att vara LL )Sitter o kollar gamla lekar i sökfunktionen (nä jag har inget liv) och noterar att det är lite kul att jag & Paddington verkar ha lite samma smak; jag har kört Ankeborgtema och det ser jag har dykt upp igen, liksom Ivanhoe-tema som jag hade långt gångna planer på att köra men inte blev av.. Kul ju! Attan att jag missade att spela då
Och @Niyama har du kört Watership Down, snyft att jag missade det! Underbar bok!!
Nu funderar jag, har nån kört Sagan om Ringen-tema? Blev sugen på att kasta mig på det nästa gång jag kommer åt![]()
Ja @Lobelia har kört två sagan om ringen lekar och står på kö till att köra en tredje ( när hon själv har tid att vara LL )
Nu menade jag de i leken alltså.Va? Vi trodde ju att hon var ond?
Om jag inte har för mycketVad roligt!! Kom ihåg att tagga mig då Q, jag litar på dig![]()
Haha vad det där ser trevligt ut btwjag litar på dig
Haha vad det där ser trevligt ut btw
Håll kvar den tanken i lekarna också och låt bli att käka mig![]()
Jaaaa!! Du kommer lura mig till månen och tillbaka@Killaloe ska vi leka samtidigt igen? Wohooo
säg som det är - din strategi var hela tiden från början att spela så skumt så du skulle bli lynchad å kunna stoppa lynchen så alla skulle veta att du var god innan du blev käk och din förmåga gick förloradJag orkade knappt skriva något och det lilla jag skrev tolkades både av goda och onda som att jag var ledarvargen utanför lyan. När jag egentligen var borgmästare.
Därav min strejk...![]()
Sitter o kollar gamla lekar i sökfunktionen (nä jag har inget liv) och noterar att det är lite kul att jag & Paddington verkar ha lite samma smak; jag har kört Ankeborgtema och det ser jag har dykt upp igen, liksom Ivanhoe-tema som jag hade långt gångna planer på att köra men inte blev av.. Kul ju! Attan att jag missade att spela då