Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 027
  • Visningar Visningar 57 721
Status
Stängd för vidare inlägg.
1. Idahoe
2. Gabby_Ossi
3. quarter4ever
4. @bollen__
5. @Mirtai om leken antingen är slut nästa torsdag eller hon blivit dödat innan dess ;)
6. Myrten - om det blir lek över påsk, för då har jag tid!
7. Madalitso
8. cirkus
9. Paddington (bara om leken kommer igång senast långfredag, annars får jag hoppa)
10.
11.
12
13
14

Att du blev lynchad i förrförra leken berodde ju mer på mig :o:o än på dig
Jag gjorde ju dock en del utöver det som inte var så lysande :angel:. Men med tanke på att du dessutom lynchade mig när vi skulle VINNA leken innan gör att jag fortsättningsvis tänker lägga dag 1 förtäckta bop på dig :devil:.

Passar på att brasklappa att jag faktiskt jobbar lördag / söndag under påsken så viss inaktivitet under dagtid fram till 13 på mig då mao, och ja juste på lördag har jag date dessutom så lär vara rätt inaktiv i leken fram till minst 17 skulle jag tro :o:D

Jag vill gärna men min lur är paj och mitt simkort funkar inte i den andra så jag vågar inte anmäla mig förrän jag fixat.

Passar på att brasklappa att jag faktiskt jobbar lördag / söndag under påsken så viss inaktivitet under dagtid fram till 13 på mig då mao, och ja juste på lördag har jag date dessutom så lär vara rätt inaktiv i leken fram till minst 17 skulle jag tro :o:D
jag kommer inte vara särskilt aktiv själv.. har lite annat jag kommer pyssla m under påsken, bland annat förbereda två utställningar i maj, måla dörrkarmar å helst fota lite oxå ;) :D

Jag vill gärna men min lur är paj och mitt simkort funkar inte i den andra så jag vågar inte anmäla mig förrän jag fixat.
aj då hoppas det ordnar sig till imorgon då?
Är det att simkortet är för litet - dvs är ett microsimkort och det behövs större simkort så kan det gå att klippa ut en mall efter luckan så du får dit en ram :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 603
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 842
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 031
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 338
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Lekstuga
  • Tandfen utan kontanter
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur