Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir inte så mycket träning när jag spelar så illa att jag blir lynchadBra tillfälle att träna koncentration![]()
Oerhört mycket mer träning än om du inte är med allsBlir inte så mycket träning när jag spelar så illa att jag blir lynchad![]()
Och @Paddington såklart![]()
Fast det brukar jag också bli så det är ingen ursäktBlir inte så mycket träning när jag spelar så illa att jag blir lynchad![]()
Men inte jagFast det brukar jag också bli så det är ingen ursäkt.
Blir inte så mycket träning när jag spelar så illa att jag blir lynchad![]()
Jag tror nog man kan bli lynchad av ungefär vad för anledning som helst-ffa om man är godMen inte jag. Det gör mig ingenting så, det är bara det att det är ett bevis på hur min hjärna checkat ut
.
Jag gjorde ju dock en del utöver det som inte var så lysandeAtt du blev lynchad i förrförra leken berodde ju mer på migän på dig
jag kommer inte vara särskilt aktiv själv.. har lite annat jag kommer pyssla m under påsken, bland annat förbereda två utställningar i maj, måla dörrkarmar å helst fota lite oxåPassar på att brasklappa att jag faktiskt jobbar lördag / söndag under påsken så viss inaktivitet under dagtid fram till 13 på mig då mao, och ja juste på lördag har jag date dessutom så lär vara rätt inaktiv i leken fram till minst 17 skulle jag tro![]()
aj då hoppas det ordnar sig till imorgon då?Jag vill gärna men min lur är paj och mitt simkort funkar inte i den andra så jag vågar inte anmäla mig förrän jag fixat.
Nu tänkte jag mest att det kan glädja de som gillar min "nya stil" dvs IRL-upptagna lekande Q så folk vågar anmäla sigjag kommer inte vara särskilt aktiv själv.. har lite annat jag kommer pyssla m under påsken, bland annat förbereda två utställningar i maj, måla dörrkarmar å helst fota lite oxå![]()
![]()
Jag tycker iaf att det är skönt - nu har jag iaf möjlighet att läsa alla dina inlägg....Nu tänkte jag mest att det kan glädja de som gillar min "nya stil" dvs IRL-upptagna lekande Q så folk vågar anmäla sig![]()
Alltid glad om någon blir nöjdJag tycker iaf att det är skönt - nu har jag iaf möjlighet att läsa alla dina inlägg....![]()
Jag har ett Nano och behöver ett Micro. Funkar inte.aj då hoppas det ordnar sig till imorgon då?
Är det att simkortet är för litet - dvs är ett microsimkort och det behövs större simkort så kan det gå att klippa ut en mall efter luckan så du får dit en ram![]()