tack för taggen, men sitter helt uppchokad i Corona-diskussioner på jobbet från morgon till kväll å har ingen energi att leka. Men om ni behöver LL kan jag ställa upp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tack för taggen, men sitter helt uppchokad i Corona-diskussioner på jobbet från morgon till kväll å har ingen energi att leka. Men om ni behöver LL kan jag ställa upp
Bra tanke. Då lägger jag upp leken runt 20 ikväll, om ingen motsätter sig det
Tänker du på DL tider? Jag tänker mig en på förmiddagen och en på kvällen.Gaaah. Jag har inte lekt på hundra år. Vilka tider är det tänkt på ett ungefär?
Bra tanke. Då lägger jag upp leken runt 20 ikväll, om ingen motsätter sig det
Tänker du på DL tider? Jag tänker mig en på förmiddagen och en på kvällen.
Jag har lektion från 10 på tisdagar och onsdagar, så kl 9 kanske? Så hinner jag uppdatera innan lektionen och ni slipper vänta så länge. DL på kvällen är flexibelt, men jag tänker att någon gång mellan 19-21 kanske kan passa?
LL: godisklubba med hjälp av Idahoe
1. Niyama
2. Artline
3. Gabby_Ossi
4. hemlig
5. Habina (för ni orkar inte med Paow va?)
6. Snurrfian
7. Hedinn
8. Fio
9. cirkus (gör ett försök)
10. LenaH
11. carrro_lina
12. Madalitso
13 qitis
Nu får ni förklara för mig, vem/vad är paow?Nä ingen jävla Paow![]()
Nu får ni förklara för mig, vem/vad är paow?![]()
Godisklubba är LL.tack för taggen, men sitter helt uppchokad i Corona-diskussioner på jobbet från morgon till kväll å har ingen energi att leka. Men om ni behöver LL kan jag ställa upp
Aj, hoppas att du mår bättre och har mindre ont snart!Jag kan inte hjälpa till som bollplank eller på annat sätt tyvärr. Var först sugen på att vara med, men har sjukt ont efter operation igår och går på en massa smärtstillande. Men önskar er alla en rolig lek!
Jag tycker om PaowDet är mitt alter ego som dök upp i en lek (var det kändis-Robinson?) när alla skulle vara anonyma. Jag var lite eh galen kan man säga och skrev väl saker jag normalt aldrig skulle göra.![]()
Jag tycker om PaowFast jag gillar Habina bättre!
![]()
Öh ähum. Det går inte att förklara om man inte upplevt detNu får ni förklara för mig, vem/vad är paow?![]()
Vi kommer alltid använda det mot digJag lägger in en brasklapp
Innan leken för alla de som fortfarande tror att jag kommer bomba leken med inlägg. Nej så kommer det inte blioavsett roll
Jobbar heltid. Har ett jobb som har massa extra jobb just i dessa tider. Har fullt upp med hästarna.
men delta kan jag göra. Så ingen anför just min aktivitetsnivå som skum !
Det är inte så synd om mig egentligen, jag ju bara "kontorsnisse". Men att vaska fram 1500 iPads på typ 24 timmar är lite av en utmaningJag är inte avundsjuk på ditt jobb just nu btw![]()