LenaH
Moderator
Ja herregud, den leken var crazy!Då blir bara alla goda igen.
Men jag ska iaf fundera på det! Beror lite på när leken drar igång också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja herregud, den leken var crazy!Då blir bara alla goda igen.
Jag tvekade men tänkte att jag inte vet när hon är friskLL: Sryoqwe (någon mer får gärna vara med)
1. Niyama
2. Fio
3. Emtherlia
4. Mirtai
5. LenaH
6. Blacksmithfarm
7. Elo
8.
9.
10.
Eftersom en hel drös verkar vara icke läskunniga så lade jag till @Elo
Neeej stryk mig om det blir nån sån extrem twistDå blir bara alla goda igen.
Ja herregud, den leken var crazy!![]()
Här på buke har vi spelat i ungefär 20 år tror jag. Jag var iaf med i lekar typ 2007 eller så. Men vet inte hur det startadeFörresten, var kommer ulvlekarna ifrån ursprungligen? Har googlat mig fram till att det finns ett ganska simpelt spel man gör med fysisk närvaro, men inget om internetversionen. Känns ju ändå ganska utvecklat?
Jag önskar att döda goda får en uppgift som nu senast. Tänk dock på att beroende på info i leken och vilka som dör kan de sitta på väldigt mycket info, så de inte blir för starkaHar ni några önskemål gällande roller? Jag har ju aldrig varit LL innan och är inte så erfaren som spelare heller (+var med senast 2022) så inga alltför komplicerade roller. Men några udda är ändå roligt.
Jag tänker ha ett tema, har en idé men om någon har något önskemål är det bara att säga till![]()
Inga omvandlingar!Har ni några önskemål gällande roller? Jag har ju aldrig varit LL innan och är inte så erfaren som spelare heller (+var med senast 2022) så inga alltför komplicerade roller. Men några udda är ändå roligt.
Jag tänker ha ett tema, har en idé men om någon har något önskemål är det bara att säga till![]()
Håller med men vågade inte tjata mer om detInga omvandlingar!
Jag är sååå sugen på att ha med demon igen men som LL vågar jag det inteInga omvandlingar!
Jag vill också ha med en god lya, det känns mycket trevligare för de goda som åker ut tidigt. Vill dock inte ha med alltför mycket information i leken (känns krångligt att hålla koll på allt) så de får nog ingen stor roll. Håller på att läsa igenom listan med roller nu och antecknar vilka jag tycker känns roliga, några är väl inte så vanliga men inte alltför krångliga heller.Jag önskar att döda goda får en uppgift som nu senast. Tänk dock på att beroende på info i leken och vilka som dör kan de sitta på väldigt mycket info, så de inte blir för starka![]()
Jag är sååå sugen på att ha med demon igen men som LL vågar jag det inte![]()
Jag tycker det mest funkar i stora lekar, annars blir det för starkt. Tvillingar kanske bättre än siare och ättling då. Eller siare och ättling som försvagas jämfört med rollbeskrivningen.Vad tycker ni om att ha fler goda par som får prata med varandra? Typ siare och dess ättling. Jag tycker lätt att det blir väldigt svårt att spela som god när man inte har koll på någon. Fast får ju rimligtvis kompensera för ulvarna med, på något vis. En ond siare kanske är rolig att ha med?
Så kanske siare som bara kan sia varannan dag och en ättling som ärver den förmågan? Eller blir det också för mycket?Jag tycker det mest funkar i stora lekar, annars blir det för starkt. Tvillingar kanske bättre än siare och ättling då. Eller siare och ättling som försvagas jämfört med rollbeskrivningen.
Ond siare utanför lyan har vi haft några gånger, som då inte känner till ulvarna från start.
Puh, nej jag tror inte det. Det tar upp mycket energi! Detta var lite av ett speciellt tillfälle då stjärnorna stod rätt i himlen och @Ceta behövde en inhoppare.@Asko är du med igen?![]()
Låter rimligt men beror ju på hur övrig rollista ser utSå kanske siare som bara kan sia varannan dag och en ättling som ärver den förmågan? Eller blir det också för mycket?
Ond siare som inte känner till ulvarna eller vice versa låter som en bra idé![]()