Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 796
  • Visningar Visningar 80 204

Bukefalos 30 år!

Det kommer finnas en god lya, där kan ni vara med :)
Ähum🌺
(Förlåt )
God lya brukar bestå av utröstade goda som har deltagit i spelet.
Åskådarlya brukar vara de som inte är med i spelet men som ändå vill kunna dividera sina emellan (eftersom de inte får skriva i leken om sina tankar om det kan påverka spelet ) ❤️

Ähum🌺
(Förlåt )
Åskådarlya brukar vara de som inte är med i spelet men som ändå vill kunna dividera sina emellan (eftersom de inte får skriva i leken om sina tankar om det kan påverka spelet ) ❤️
Det är av den här anledningen jag ville ha med någon mer erfaren :p

Då får de ha en åskådarlya för sig själva :)

Ähum🌺
(Förlåt )
Ändå begripligt att blanda ihop då det ni nu kallar "god lya" tidigare kallats åskådare och står så i rollistan:
Åskådare - döda goda som får prata med varandra och har en uppgift, t.ex. få spioninfo för att dela ut en rad till en levande deltagare eller avlägga en röst dolt till LL.
God lya är en märklig benämning tycker jag, det är ingen lya?

Det kommer finnas en god lya, där kan ni vara med :)

Ähum🌺
(Förlåt )

Ändå begripligt att blanda ihop då det ni nu kallar "god lya" tidigare kallats åskådare och står så i rollistan:

God lya är en märklig benämning tycker jag, det är ingen lya?
Fast jag och Heffa har haft lya med icke-spelande som fått lite uppdrag, så inte är det omöjligt om man vill :)

Meh. Har inte varit inloggad på Buke på evigheter så jag har helt missat att ni är igång och leker igen :cry: Men kul att se att ni är igång och leker. Jag ser fram emot att läsa ikapp leken nu :)

Fast jag och Heffa har haft lya med icke-spelande som fått lite uppdrag, så inte är det omöjligt om man vill :)
Nu är mitt minne iofs ungefär lika bra som en guldfisks… men har vi? :rofl: Vad jag minns har vi bara haft en lya för icke-deltagare där de fått spioninfo, men inga aktiva uppdrag till leken :) Utesluter dock inte att det där guldfiskminnet kan ha fel :D

Ska vi fortsätta leka? Jag är sugen på att vara LL om nån vill stå för tema?

Som deltagare är jag med om inte siarroller får välja fritt vem de siar längre (t ex får skicka tre alternativ och LL lottar) för jag blir ju alltid siad tidigt. Det här har ju diskuterats förut och då var det jag och några till som alltid siades oftare än andra.

Och att hintningsregeln faktiskt gäller.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka