Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja självklart! Det är kopierat från nån annan från början, och sen vid varje ny tråd brukar jag lägga in de nya roller som dykt upp som nån hittat på.@Niyama är det okej att kopiera beskrivningen av rollerna som du har i första inlägget, till beskrivningen för leken?
Nu är nästan alla med och leker, men vill någon ha en åskådarlya med mig så säg till![]()

Superkul verkligen!!!Nu är nästan alla med och leker, men vill någon ha en åskådarlya med mig så säg till![]()
Det kommer finnas en god lya, där kan ni vara medJag kan inte garantera omfattningen på min aktivitet men om du vill kan vi ha en. Tycker det är bra för distraktion i den omfattning jag orkar.
Någon kallade??På riktigt herregud vad kul med så många gamla med och nya !Superkul verkligen!!!
Tänker @Sryoqwe att jag taggar @Paddington om hon kan tänkas vara medLL till dig i denna leken![]()
ÄhumDet kommer finnas en god lya, där kan ni vara med![]()
Men tänk ! Det funkadeNågon kallade??
![]()
Det är av den här anledningen jag ville ha med någon mer erfarenÄhum
(Förlåt )
God lya brukar bestå av utröstade goda som har deltagit i spelet.
Åskådarlya brukar vara de som inte är med i spelet men som ändå vill kunna dividera sina emellan (eftersom de inte får skriva i leken om sina tankar om det kan påverka spelet )![]()
Vill du vara med i LL-gruppen, hålla lite koll så att vi (jag) inte hittar på alltför mycket ofog?Någon kallade??
![]()
ja visst, det är bara å hojta när du vill bollaVill du vara med i LL-gruppen, hålla lite koll så att vi (jag) inte hittar på alltför mycket ofog?
Börja med ett pm tänker jag så ni får kontakt ?ja visst, det är bara å hojta när du vill bolla![]()
Ändå begripligt att blanda ihop då det ni nu kallar "god lya" tidigare kallats åskådare och står så i rollistan:Ähum
(Förlåt )
Åskådarlya brukar vara de som inte är med i spelet men som ändå vill kunna dividera sina emellan (eftersom de inte får skriva i leken om sina tankar om det kan påverka spelet )![]()
God lya är en märklig benämning tycker jag, det är ingen lya?Åskådare - döda goda som får prata med varandra och har en uppgift, t.ex. få spioninfo för att dela ut en rad till en levande deltagare eller avlägga en röst dolt till LL.
Ja självfallet. Jag förstod att hon kan ha tänkt såÄndå begripligt att blanda ihop då det ni nu kallar "god lya" tidigare kallats åskådare och står så i rollistan:
God lya är en märklig benämning tycker jag, det är ingen lya?
Jag vill gärnaNu är nästan alla med och leker, men vill någon ha en åskådarlya med mig så säg till![]()
Det kommer finnas en god lya, där kan ni vara med![]()
Ähum
(Förlåt )
Fast jag och Heffa har haft lya med icke-spelande som fått lite uppdrag, så inte är det omöjligt om man villÄndå begripligt att blanda ihop då det ni nu kallar "god lya" tidigare kallats åskådare och står så i rollistan:
God lya är en märklig benämning tycker jag, det är ingen lya?
Nu är mitt minne iofs ungefär lika bra som en guldfisks… men har vi?Fast jag och Heffa har haft lya med icke-spelande som fått lite uppdrag, så inte är det omöjligt om man vill![]()