Skriver man så då är man anmäldJag är gärna med igen![]()
LL: Madalitso
1
2 LenaH
3 Kilauea
4 Blacksmithfarm
5 qitis.
6 @flyingchange
7
8
9
10
11
12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skriver man så då är man anmäldJag är gärna med igen![]()
Jag är gärna med om det är okej att aktivitetsnivån är låg. Försöker iaf teoria om ett par spelare varje dag.
Great minds osvLL: Madalitso
1 fio
2 LenaH
3 Kilauea
4 Blacksmithfarm
5 qitis.
6 flyingchange
7 Habina
8
9
10
11
12
?
Fast hon tog ju bort digGreat minds osv![]()
Fanns ingenFast hon tog ju bort dig![]()
Lika bra att köra en gång till. Man måste väl testa hur det är på goda sidan innan man går i ide
Ja och det gjorde det bra i båda lekarna så egentligen så hade det varit det perfekta tillfället för pension (som dock preskriberas efter ett par år). Så nu blir du kanske kvar för alltidNu vann jag både på goda och onda sidan så precis så hade jag tänkt![]()
Du var helt grym i förra leken fio!Nu vann jag både på goda och onda sidan så precis så hade jag tänkt![]()
Tack!Du var helt grym i förra leken fio!Tror inte jag skrivit det tidigare.
Undra om det hade varit möjligt att ha en lek där man, utöver LL, bara använder emojis? Jag hade inte varit med men hade gärna följt leken.![]()
Undra om det hade varit möjligt att ha en lek där man, utöver LL, bara använder emojis? Jag hade inte varit med men hade gärna följt leken.![]()