Varulvsleken

Alltså, det finns väldigt lite att gå på som faktiskt har med leken att göra :nailbiting:

Men eftersom corpse_bride inte varit inne på länge, och det känns dummare att rösta på någon som ändå är aktiv hamnar min röst där.

Mirtai röstar på corpse_bride
 
Ligger i sängen nu men läste du inte hela inlägget?
Jag drog till med allt möjligt inklusive namnet för att motivera min röst.

Jag tycker däremot att du och @Paddington verkar vilja skapa hönsfåglar av ankfjädrar?

Jo jag läste hela inlägget och det hade varit mindres konstigt om du hade hoppat över det där om att hon smyger när du själv påpekat att hon inte varit inne sen i november
 
Lobelia röstar på Lenis, det är en alltför lätt röst att lägga en tredje på en frånvarande,mest för att det är trist och folk gör det för enkelt för sig även Lenis
 
Nej, tiden rinner iväg!


Jag hänvisar till mitt inlägg #60
Där jag känner att de som sticker ut mest är LenaH och Fio, mycket för att de teorier jag har nämner dem båda.

Mistimed röstar på Fio

Då mycket av det som skaver med LenaH känns lite väl långsökt, jag tror Fio kanske är ond som försökte se lite god ut genom att slänga in att hon kanske dör vid nattDL.
 
Äh fan jag tror att drevet går mot CB och hon kan mycket väl vara ulv och jag tror inte hennes kollegor i så fall drar sig för att rösta på henne.
 
Det kommer det säkert att göra och jag skulle själv kunna rösta där just av anledningen att de flesta är leksugna och då är det bättre att en åker som troligtvis inte kommer komma in. Samtigt så finns ju risken att hon har en viktig god roll. Ogillar lätt och drev

Jag är med dig på drevbiten men just DL1 och att en verkar ha missat leken helt.. då tycker jag det är litet mer ok. Skillnad när folk drevar på skitsaker en bit in i en lek, då blir jag misstänksam.
 
Äh, jag tycker att LenaH är skummast med sin kommentar om at CB är ulvish osv osv.

cirkus röstar på LenaH

 
Ruskigt svårt att hitta någon motivering för att lägga en röst idag milt sagt

Hoppar på samma motivering och tanke som flera andra har angående CB

Pga hon troligen inte hittat leken och för att det känns troligt att hon inte kommer att göra det.

qitis röstar på _Corpse-Bride_
 
3 minuter kvar å jag känner mig stressad!!
Jag tycker att Bollens röst på CB var lätt - men jag förstår den
Jag tycker LenaH hakade på å även om hon kollade upp att CB inte varit online sedan november så röstar hon där (utan att fundera över CBs ev roll)
Å så röstar sedan Lenis på CB utan att reflektera över något av det som skrivits under tiden.

känns som det blir lätt drev mot CB och det gynnar bara onda sidan i slutändan.

Paddington röstar på Lenis för hon lade tredje rösten på CB
 
Det kommer det säkert att göra och jag skulle själv kunna rösta där just av anledningen att de flesta är leksugna och då är det bättre att en åker som troligtvis inte kommer komma in. Samtigt så finns ju risken att hon har en viktig god roll. Ogillar lätt och drev
Jag är likadan, röstar ju hellre ut en inaktiv än en leksugen, men problemet är att vi får noll info om CB är god och alla lägger sina röster där, då är det ju jäkligt smidigt för ulvarna att kunna slinka med och vi börjar från ruta 1 dag 2 istället och ulvarna får ett försprång. Så då vore det väl bättre om rollen kan ersättas...

Samtidigt skulle ju CB kunna vara ulv och det är ulvar som försöker hitta andra att rösta på. :p
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 860
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 705
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
5 010
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 440
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra torrfoder
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp