Cattis_E Trådstartare Idag kl 08:52 #461 Tranan skrev: @Cattis_E bokat el önskemål Klicka för att se mer... Tack. Skönt att slippa tänka på och ev meddela resturangen om det mot förmodan skulle bli större förändringar i antalet ärande. Man kan ju alltid leva på hoppet att fler kommer och säger att de vill vara med liksom
Tranan skrev: @Cattis_E bokat el önskemål Klicka för att se mer... Tack. Skönt att slippa tänka på och ev meddela resturangen om det mot förmodan skulle bli större förändringar i antalet ärande. Man kan ju alltid leva på hoppet att fler kommer och säger att de vill vara med liksom
Tualma Idag kl 09:28 #462 Tranan skrev: @Cattis_E bokat el önskemål Klicka för att se mer... Å schysst. Du hann före mig, @Tranan.
Tranan skrev: @Cattis_E bokat el önskemål Klicka för att se mer... Å schysst. Du hann före mig, @Tranan.
Tranan Idag kl 16:11 #463 Tualma skrev: Å schysst. Du hann före mig, @Tranan. Klicka för att se mer... ibland är det bra att vara snabb.
Tualma skrev: Å schysst. Du hann före mig, @Tranan. Klicka för att se mer... ibland är det bra att vara snabb.