Bukefalos 28 år!

Vattenfontän

Sv: Vattenfontän

Jag har en sån här:
fresh-flow-pet-fountain%5B1%5D.jpg


Katten gillar att dricka ur den och den låter knappt någonting. Visst är det lite meckigt att ta isär och rengöra den men jag tycker inte att det är något större problem om jag ser hur mycket min kisse gillar att dricka ur den.

OBS!! köper man denna så lönar det sig att vara medveten om att de har haft problem med en underleverantör av deras pump. Om den låter så är de bara att begära en ny. tog tre stycken felaktiga pumpar innan vi fick en tyst. Dock är producenten medveten om problemet och är otroligt bra att ha att göra med!

Vi hade även problem med att den började läcka, men fick byta den direkt! trots att vi då redan haft den i 2 år. helt strålande! klart rekomenderad
 
Sv: Vattenfontän

Bara en snabb fråga - ni som handar dessa - gör ni det i sverige eller över nätet? Har tittat runt lite men det verkar rätt svårt att hitta i sverige.

Har funderingar på en Petmate FreshFlow deluxe eller liknande till mitt gäng här hemma
 
Sv: Vattenfontän

Bara en snabb fråga - ni som handar dessa - gör ni det i sverige eller över nätet? Har tittat runt lite men det verkar rätt svårt att hitta i sverige.

Har funderingar på en Petmate FreshFlow deluxe eller liknande till mitt gäng här hemma

Större djuraffärer (iaf i de större städerna) brukar ha rätt bra utbud över fontäner.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 959
Senast: cirkus
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 240
Senast: Sassy
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 709
Senast: monster1
·
Övr. Katt Så jag har ett fritidshus på landsbygden och en katt som inte är så väl anpassad till livet i utomhus. Men hon är ändå väldigt nyfiken...
2
Svar
23
· Visningar
814
Senast: GoLightly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp