vattnet gått!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Lydia

Trådstartare
Hej!
Nu har vattnet gått! :D


Snacka om MKT vatten *swoooch swoooch swoosh*

Det har kommit lite värkar, men man väntar ju tills de är regelbundna (typ var 5:e minut), innan man åker till förlossningen. Så det kan dröja ett tag än..

Jag har varit dålig med att dricka vatten idag *typiskt*, så nu får jag dricka en del, så jag orkar med.. Har iaf ätit middag :D

Kram på er :)
 
Sv: vattnet gått!

Nämen Gumman :love:
Ja jag skulle aldrig stanna hemma när vattnet gått...seså ..schas med dig :D:D
 
Sv: vattnet gått!

:eek: Oj vad kul. Då har vi en ny Bukebebis att vänta och längta efter i natt då. Lycka till och låna en dator när det är över så vi får veta. :banana:
 
Sv: vattnet gått!

Tjohooo!! Vad roligt.. Ser fram emot att höra av dig. Jag håller tummarna att allt går smärtfritt (!??!) och bra...
KRAM!!
 
Sv: vattnet gått!

Nu har jag druckit vatten och tagit det lugnt i soffan en stund..

Jag ringde förlossningen när vattet just gått, och de sa att vi skulle komma in när det var regelbunda värkar, typ var 5:e minut..
(jag har relativt regelbunda nu, men de är så svaga ändå..)
Vi har en halvtimma att köra till Nyköping ungefär.
 
Sv: vattnet gått!

Åhhhh..du är ju galen :eek:
Hade det varit jag hade jag haft första parkett i väntsalen nu :D

Lycka till :)
 
Sv: vattnet gått!

Lycka till!
Drick mycket och ät något salt.
Chips kanske, det går åt.
Drick saft, nyponsoppa och sådant för att klara av att hålla blodsockerhalten uppe.
Nu är en gång då alla onyttigheter är tillåtna.

Hurra, hurra för dig och ha det så gott.
 
Sv: vattnet gått!

Åh, vad spännande!!

Hoppas att allt går bra, jag ser fram emot en bebisrapport snart!
 
Sv: vattnet gått!

WOW! JAg blir så avis... vill också ha en liten bäbis igen, min lilla är ju snart ett år. Själv gick jag med droppande vatten (efter första splashen) i 2 dygn innan det blev igångsättning med dropp...

Lycka till!!
 
Sv: vattnet gått!

gud så spännande!!
Kommer ihåg att jag skrev här precis när mitt vatten gått å frågade om det verkligen var det *ler*.
jag åkte in när det var ca 5 m emellan å det tyckte våra också var lagom..

Nog tjat.

LYCKA TILL!!!! :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 676
Senast: Lhas
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så dök det då äntligen upp två kallelser till anställningsintervjuer - efter dryga 2 månads jobbsök. Jag ÄLSKAR att gå på...
Svar
11
· Visningar
1 683
Senast: cassiopeja
·
Foder & Strö Hej! Idag vaknade jag klockan nio av telefonen som ringer. Det är min ponny i stallet som har buksmärtor så jag åker genast ner och...
Svar
11
· Visningar
3 769
Senast: gloiredor
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 122
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Flytta eller ej?
  • Köpa hus
  • Det här med klädsel

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp