Bukefalos 28 år!

vem är hingsten?

LouiseE

Trådstartare
har precis köpt en till pålle. En holsteiner efter;
e. Cicero och ue.Furioso II
Furioso känner man ju till väl men jag har letat runt på internet i nu minst en vecka utan att finna ngt som helst om Cicero:confused: . Är det någon av er bukefalister som är omsig och kring sig som vet nått om denna hingsten?:idea:

Grenoble 1
Grenoble 2
 
Sv: vem är hingsten?

ne, det kan det inte va. hästen är 15 och kan inte tänka mig att Cicero Z är såpass gammal. Kollade också där, men hittade inget.
 
Sv: vem är hingsten?

Känner inte till hingsten men googlade lite och hittade det här http://www.sweetsundayfarm.com/clockwork/cicero.jpg

"Cicero was reserve champion in the 1984 stallion approvals in Neumunster, Germany. He sired 6 approved sons in Europe and over 40 approved daughters. At the 1993 AHHA inspection, the judges remarks included, "good type: good head/neck connection and a good connection of the neck into the wither and a very good shoulder... he has good ground covering trot and is a beautiful jumper." Cicero's offspring have proven successful in all of the Olympic disciplines. Sadly, Cicero passed away in 2000."
 
Sv: vem är hingsten?

oh, nu börjar det brännas. han är väldigt lik i typen faktiskt. Kan absolut vara honom.
All credit till dig:bow::bow::bow::bow:
TACK:D:bump:
 
Sv: vem är hingsten?

TACK:idea::bow:
vem han är hefter vet jag ionte men nu vet jag ju eftyer som du lagt ut allt åt mig ..TACK:banana:
 
Sv: vem är hingsten?

står det inte i passet vem hingsten är efter?
 
Sv: vem är hingsten?

jaha, köpet är inte klart än så jag har inte fått några sånna saker än. får det när jag hämtar hästen!
 
Sv: vem är hingsten?

Min tyskimport har Cicero (den som Favina hittat) som farfar:idea:. Hon är efter hingsten Cincinatti.
 
Sv: vem är hingsten?

va roligt, hur är din att rida? hög ridbarhet?

Gnabbe har en otrolig galopp framför allt, sålångt markbunden man kan komma. Samma med de andra gångarterna, hoppar hus. Skulle va kul att höra om din är liknande?:idea:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 371
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Ryttare, respekt?? Vi har ett hus och en stor lada. Bägge ligger vid en gårdsplan modell mindre, kan precis vända med sopbilen och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 557
Senast: Jadzia
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 651
Senast: jemeni
·
Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
32 460
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp