vem får man ligga med?

Utlösning i sömnen... att man råkar pilla på sig själv fast man inte hade tänkt det... tvångsmässigt onanerande..

och att man vaknar upp efter för många wisky och finner att man bundit upp sig själv i takkronan... :)
 
Det blir dessvärre så uselt om en vill leva upp till klyschor och göra något av följande efteråt:
Fråga "var det bra för dig med?"
Somna medans den andre är vaken och röker (jag kan lätt se problemet med att röka och sova samtidigt)

Fast alla förhållanden har ju baksidor! Vi måste lämna Askungedrömmarna bakom oss, och inse att i den riktiga världen kan man inte få allt - sova eller röka.
 
Fast alla förhållanden har ju baksidor! Vi måste lämna Askungedrömmarna bakom oss, och inse att i den riktiga världen kan man inte få allt - sova eller röka.

Man kan inte få allt här i världen och tur är det , för var skulle man ställa det?
 
Vad tror du hallgolvet är till för? Där har jag allt. Min erfarenhet är att dess lagringskapacitet är genuint oändlig.

Så mig kan ni ge allt här i världen! :up:

ah tänkte inte på hallgolvet... i den grå forntiden när golit gjorde värnplikt var svaret benfickan. Numera är kanske svaret det finns på facebook.... plats alltså:)
 
Oh, rolig tråd för mig som ännu väntar på ersättaren till den senaste batteridrivna pojkvännen/enhörningen som liten prickikorv tuggade sönder (innan jag hann provköra)...

Ponera att man är död och ligger med sig själv... Är det ok? Jag menar, man kan ju, av förklarliga skäl, ha svårt att lämna ett verbalt godkännande till liggande om man är död.

Och, för att spinna vidare på detsamma, räknas det som nekrofili? För å ena sidan är man ju död men samtidigt så krävs det ju en viss aktivitet för att ligga?

Och är det ok att ligga med en zombie (som inte är en själv)? De brukar ju mest mumla, grymta och stöna typ så hur vet man att de är med på noterna? Och räknas det som nekrofili? De är ju, enligt traditionell myt, o-döda...

Och hur är det med vampyrer? De är också o-döda men de verkar ju ligga runt hejvilt om man ska tro populärkulturen. Räknas det som nekrofili om det är den (o)-döda som ligger? Och är det isåfall ok?

Bara lite funderingar såhär i barrträdens dimmiga värld....
 
Oh, rolig tråd för mig som ännu väntar på ersättaren till den senaste batteridrivna pojkvännen/enhörningen som liten prickikorv tuggade sönder (innan jag hann provköra)...

Ponera att man är död och ligger med sig själv... Är det ok? Jag menar, man kan ju, av förklarliga skäl, ha svårt att lämna ett verbalt godkännande till liggande om man är död.

Och, för att spinna vidare på detsamma, räknas det som nekrofili? För å ena sidan är man ju död men samtidigt så krävs det ju en viss aktivitet för att ligga?

Och är det ok att ligga med en zombie (som inte är en själv)? De brukar ju mest mumla, grymta och stöna typ så hur vet man att de är med på noterna? Och räknas det som nekrofili? De är ju, enligt traditionell myt, o-döda...

Och hur är det med vampyrer? De är också o-döda men de verkar ju ligga runt hejvilt om man ska tro populärkulturen. Räknas det som nekrofili om det är den (o)-döda som ligger? Och är det isåfall ok?

Bara lite funderingar såhär i barrträdens dimmiga värld....

Bara för att den batteridrivna vännen har ett visst omfång och längd måste det inte vara en pojkvän, vi måste vara försiktiga med att könsbestämma saker. Bara för att något ser ut som en kuk (eller något liknande i könsneutal uppenbarelse) så måste det inte vara en kuk. Det kan vara en hen-uppenbarelse som råkar sticka ut?
 
Vampyrer är helt OK speciellt om det är Spike... eller om dom ser ut som Spike :P
b38ee22368642b11c409dff08e94bad9a9e3f8d2.jpg
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
575
Senast: niardasp
·
Kropp & Själ Får ont i magen av nästan allt. Provar vad som fungerar och det är väldigt få saker. Keso. Vitt bröd (så det är inte celiaki), riskakor...
Svar
8
· Visningar
905
Senast: alazzi
·
  • Artikel
Dagbok Min morsa passade W igår och passade på att dumpa massa gamla bilder hemma hos oss. Kom att tänka på hur det var att kolla gamla...
Svar
0
· Visningar
480
Senast: miumiu
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?
  • Vad är detta?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp