golit
Trådstartare
eller delfiner..![]()
Torsken återupprättas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
eller delfiner..![]()
Kompisens ex, kompisens nuvarande, kompisens ragg?
de som är gifta, sambo, särbo?
de som är snygga, fula eller för fulla?
golit ser fram emot en massa moralism och omoral![]()
Regler och regler. Det känns jättekonstigt att prata om regler. Är det inte upp till var och en?Bara en liten reflektion. Det verkar som om Buke är överens om att det finns få regler. Det är väl bara att hoppas att alla tycker likadant även när det kommer nära.
Regler och regler. Det känns jättekonstigt att prata om regler. Är det inte upp till var och en?
Det torde väl ändå vara vars och ens ensak när, hur och med vem man vill ligga.
Du har rätt. Men ändå så verkar det ju som det här och var dyker upp föreställningar om att det t ex är dåligt om exet ligger med bästa kompisen.
Fast vem man anser att man FÅR ligga med behöver ju inte nödvändigtvis överensstämma med vem man anser det vara moraliskt rätt/bästa alternativet att ligga med.Du har rätt. Men ändå så verkar det ju som det här och var dyker upp föreställningar om att det t ex är dåligt om exet ligger med bästa kompisen.
Jag är singel, och tycker att jag har rätt att ligga med vem jag vill, såvida den personen vill ligga med mig (så klart!). Om jag hade ett förhållande skulle jag däremot enbart ligga med den personen, eller om vi dejtade så pass seriöst att vi hade pratat om att enbart ligga med varandra.
Kompisens ex, kompisens nuvarande, kompisens ragg?
de som är gifta, sambo, särbo?
de som är snygga, fula eller för fulla?
golit ser fram emot en massa moralism och omoral![]()
Bästa kompisens sambo då?
Bästa kompisens sambo då?
Det var snävt! Ska en behöva bli straight edge för att få ligga?I nyktert tillstånd när ömsesidig kåthet uppstår - då får man ligga med vem man vill.
Min värld är väldigt svartvitDet var snävt! Ska en behöva bli straight edge för att få ligga?![]()