Vem ska rida jakt i år?

Sv: Vem ska rida jakt i år?

Ja, något sånt! Det borde gå att få någon sorts intyg. Kanske kunde man uppvisa sin ryttarbok eller sitt fälttävlansmärke?

Man kan ju alltid höra med arrangören. De är nog inte så svårflörtad om man kan visa fälttävlans kort och att man startat hästen för inte allt för många år sedan.

Fast jag har inte startat min gammelponny på tusen år :p Jag är liksom snart 27 år gammal :D Ponnyn ifråga gick sin sista (?) fälttävlan för typ tre år sen, som 18-åring.

Vad bra att de har förjakter! Jag gillar upplägget för att det ska bli en säker jakt. Tyvärr är inte min häst nån bra jakthäst, dels hoppar hon inte bra och dels blir hon så himla upphetsad, men Öved kanske kan vara en grej för nästa år då.

Liknande trådar

Småbarn På jakt efter cykelhjälm till bebis, 45 cm huvudomfång just nu. Vad ska jag tänka på vid köp?
Svar
6
· Visningar
621
Senast: sthu
·
Ridning Hej! Jag har precis köpt en häst på 6 år. Jätte lugn och snäll att rida, kommer om ett tag. Han behöver bygga lite mer muskler pga inte...
Svar
16
· Visningar
1 605
Senast: Edla
·
Hundavel & Ras Jag letar efter ny hund då jag tyvärr är hundlös och efter många år med vinthundar (greyhound och saluki) börjar jag nu kolla utanför... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 196
Senast: Otherside
·
Träning Vi har ett problem som jag tänkte kolla om någon har tips på om detta går att lösa. Vi har en äldre ponny på 24 år som rids ca 3 dagar i...
Svar
2
· Visningar
372
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka