Bukefalos 28 år!

Vem ska rida jakt i år?

Sv: Vem ska rida jakt i år?

Ja, något sånt! Det borde gå att få någon sorts intyg. Kanske kunde man uppvisa sin ryttarbok eller sitt fälttävlansmärke?
 
Sv: Vem ska rida jakt i år?

Man kan ju alltid höra med arrangören. De är nog inte så svårflörtad om man kan visa fälttävlans kort och att man startat hästen för inte allt för många år sedan.
 
Sv: Vem ska rida jakt i år?

Fast jag har inte startat min gammelponny på tusen år :p Jag är liksom snart 27 år gammal :D Ponnyn ifråga gick sin sista (?) fälttävlan för typ tre år sen, som 18-åring.
 
Sv: Vem ska rida jakt i år?

Vad bra att de har förjakter! Jag gillar upplägget för att det ska bli en säker jakt. Tyvärr är inte min häst nån bra jakthäst, dels hoppar hon inte bra och dels blir hon så himla upphetsad, men Öved kanske kan vara en grej för nästa år då.
 

Liknande trådar

Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
425
Ridning Hej! Jag behöver råd från er som har erfarenheter av senskador och igångsättning när hästen stått länge. Min häst som är ett halvblod 15...
Svar
4
· Visningar
388
Senast: Nevermind
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
3 261
Senast: iNHALE
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 797

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp