Vem väljer du?

Sv: Vem väljer du?

Han har helt klart snyggare överkropp än underkropp även om jag inte ens tycker han ser bra ut :p
 
Sv: Vem väljer du?

Kul tråd :)

Shemar Moore! En natt med honom, ja tack :love:
shemar_moore_005.jpg


George Eads :d
1.jpg
:d

David Boreanaz :love:
MV5BMTY0MDA2MTI4Ml5BMl5BanBnXkFtZTcwNzI4NDE3Mw@@._V1._SY314_CR2,0,214,314_.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Vem väljer du?

Jag tycker att han är otroligt vacker hela han. Hans ögon är otroliga. Men absolut, tack, jag tar han gärna själv :D
 
Sv: Vem väljer du?

Fast jag förstår inte riktigt hur du menar där. Jag har inget intresse i kändisar, men känner för det här med snygga män ibland. Kalla mig katt som har vårkänslor eller något, men ibland är det kul att titta på en snygg människa och humma lite och tänka.... :love::angel: Skulle min granne vara så snygg s¨skulle jag utan tvekan humma efter honom också och vända mig om efter honom både en, två, tre och 18 gånger liksom.

Vilket fantastiskt uttryck, "humma efter", "humma lite" :D Som hästmänniska förstår man ju exakt vad som menas med att humma lite efter någon. :p Och jag är helt på din sida, jag vänder mig gärna om och tittar lite extra om man stöter på en väldigt attraktiv person. Trots att man har sambo sedan 5 år tillbaka. Titta måste man få göra. :angel:
 
Sv: Vem väljer du?

Ah, det är från Forgetting Sarah Marshall:D! Älskar den filmen:D! Även om han hellre hade fått ha handduken kvar på sig när han böjer sig fram:p.
 
Sv: Vem väljer du?

Vilket fantastiskt uttryck, "humma efter", "humma lite" :D Som hästmänniska förstår man ju exakt vad som menas med att humma lite efter någon. :p Och jag är helt på din sida, jag vänder mig gärna om och tittar lite extra om man stöter på en väldigt attraktiv person. Trots att man har sambo sedan 5 år tillbaka. Titta måste man få göra. :angel:

Jamen humma är ju nästan det man gör när man sett någon söting liksom :o :p

Det låter lite att jag är så där ytlig att utseendet är allt. Så är det ju inte, jag väljer ju inte pojkvän efter utseendet utan efter insidan på personen.

Men en attraktiv människa är en attraktiv människa och den kan man inte låta gå förbi utan att ha kastat ett getöga extra på! :D
 
Sv: Vem väljer du?

Kl

Tom Hardy :love: älskar hans accent och hans vrååål sexiga kropp!

tom-hardy-diet2_zps0b6966d9.jpg


Och så de "vanliga".
Depp & Robert Pattinson
 
Sv: Vem väljer du?

Robert Redford - då tänker jag på honom i Mannen som talar med hästar - äldre, erfaren :d (skulle jag titta på en bild från nu skulle jag nog tänka annorlunda :D)
robert-redford-in-the-hor-004.jpg


Johnny Depp - såklart, bild behövs inte.

Colin Firth :love:
images
 
Senast ändrad:
Sv: Vem väljer du?

Om jag fick välja fritt så är Asia Argento den absolut första jag väljer då.

E9F8F84E-557D-4E44-A2C7-685C726419DC-2133-0000013356845C83_zps5e3a91e3.jpg


Hon är en riktig skönhet som är värd all kärlek hon kan få. :love:
 
Sv: Vem väljer du?

Men du, han är ju litet fet.
Annars så ser det ut ungefär som hemma hos mig.
En massa prylar och en naken litet tyngre karl.
 
Sv: Vem väljer du?

search

Joe Manganiello anytime anywhere!

search

Colton Haynes. Mums!

search

Världens charmigaste kille, Louis Tomlinson!

Det finns många fler godingar jag inte hade tackat nej till, typ Jesse Williams, Zach Efron, Matthew Gray Gubler osv.. ;)
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 132
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Doktor John Watson återvänder psykiskt och fysiskt invalidiserad till London efter en tid som militärläkare i Afghanistan. Efter att ha...
33 34 35
Svar
696
· Visningar
28 999
Senast: cirkus
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 309
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Åka långt tåg med katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp