ventilationshål i tak på värmlandsvagn -01?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare linnea 82
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 053
L

linnea 82

Ser ut som att det ska vara ventilationshål i taket på min men det är det inte.Tänkte om det kan vara nåt de missat i produktionen eller är det inga vent.hål på denna vagn från -01?I taket alltså

Sv: ventilationshål i tak på värmlandsvagn -01?

Ingen som vet?

Det finns ett ställe där som man kan ta upp och sätta in en extra ventilation. Rekommenderar det då det verkligen är för snålt tilltaget på deras vagnar (har varit kund i nästan 20 år men nu lämnat det märket). Sätt gärna in en extra i väggen också;)

Piraja skrev:
Det finns ett ställe där som man kan ta upp och sätta in en extra ventilation. Rekommenderar det då det verkligen är för snålt tilltaget på deras vagnar (har varit kund i nästan 20 år men nu lämnat det märket). Sätt gärna in en extra i väggen också;)
Har tänkt att sätta in en extra i väggen.Hhmmm undrar varför de inte levereras med färdig ventilation i taket?

Min 03:a levererades med färdiga 'hål', så även de sproilans nya 05:orna jag såg.

Däremot så de där hålen i taket gör inte speciellt mycket varken från eller till i ventilationsväg, det enda som hjälper är att öppna lilla luckan bak.

Däremot borde det ganska enkelt gå att i anslutning till hålen i taket ansluta en (solcellsdriven) takfläkt, vilket är mitt projekt den dag jag skrivit på papprena så vagnen är min på pappret med..

Liknande trådar

Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
865
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 647
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 037
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 849
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka