JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Verbeeck kör Un Mec d’Héripré i Elitloppet
Moderator
Hästnyheter
Un Mec d’Héripré visar fin form. På söndagen korades han till segrare i Turin när han tog Gran Premio Costa Azzurra från ledningen. ...
Hästnyheter
Gran Premio della Lotteria blev en stor framgång för Philippe Billard. Timone Ek sluggade ned sin stallkamrat Un Mec d’Héripré till...
Hästnyheter
Fabrice Souloy fanns på plats på Agnano när Timone Ek vann före Un Mec d’Héripré i Lotterian. Det var först när den tidigare tränaren...
Hästnyheter
Fransk seger även i andra försöket av Elitloppet. En grym Un Mec d’Héripré höll säkert ifrån sig Nuncio i upploppsstriden. ...
Källa /...
Dalmatiner
Hundavel & Ras Nej, men de flesta fäller, antingen hela tiden eller då och då.
Tantan
33 minuter sedan
Svar: 140
Visningar: 5 006
Hund
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Uppdatering!
Nu har hunden haft fri tillgång i nästan en månad. Han har gått upp nästan 2 kg, alltså från 6,4 kg till 8,3 kg :laugh...
Rumpnissen
Idag kl 13:54
Svar: 21
Visningar: 1 459
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Ja, jag hade ju sagt detsamma om cairnterrier - att de är lätta som valpar! Och jag tycker väl inte att borderterrier är någon extrem...
Roheryn
Idag kl 13:39
Svar: 935
Visningar: 67 235
Hund
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Har fortfarande inte hört ifrån dem + att den redan var så stor som jag vill ha men bara två år. :( Ardenner växer långsamt, så den lär...
Habina
1 minut sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Det är inte medellinjen du ska hitta, det finns ju ridbanor som är stora och de som är små. Det kan vara bra att rida mellan kvartslinje...
Amanda_F
12 minuter sedan
Svar: 1 400
Visningar: 108 465
Grenar
Ridskoleryttare
Träning Så efter två veckor med "min" häst så fick hon åka hem i måndags, efter 1.5år på ridskolan :cry:
Hon kommer nog må mycket bättre som...
Lightzone
Idag kl 13:48
Svar: 968
Visningar: 101 920
Träning