vet någon var man kan får tag i ganska billiga kuskgrejer

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare _miia_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 868
M

_miia_

hej.. är det någon är ute som vet var man kan få tag i körhjälm och de vita byxorna till det hyfsat pris..
var inne och kollade på börjes hemsida och en hjälm kostade ca 800kr och byxorna kostar ca360kr... vilket jag tycker är mycket..

Sv: vet någon var man kan får tag i ganska billiga kuskgrejer

Hjälmen måste vara godkänd av STC så du får nog vara beredd på att en ny hjälm kostar 800 kr. Du får väl köpa en begagnad annars. Du kan köra med vanliga regnbyxor om dem är vita och utan andra färger på. Men det ser väl kanske inte så "proffsigt" ut :P

Sv: vet någon var man kan får tag i ganska billiga kuskgrejer

vilket jag tycker är mycket.. och då misstänker jag starkt att du kommit billigt undan med de priserna.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
371
Senast: MiaMia
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 077
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 692
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 146
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka