Veterinärstudenter

Hahahahahaha! :up: Skitkul att du har fått jobb redan!! :D
Tack, jag är supernöjd :bump: Jag behöver inte ens bo "där ingen skulle tro att någon kunde bo", nåja, i de småländska skogarna blir det. Men riskerar nog inte lappsjuka iaf...
Det är visserligen bara ett vik. fram till december ut, men det är god chans till fast då de ska tillsätta fler veterinärer i höst. Om inte annat så ger det ju god chans till fast i ett annat distrikt efter :up:

Tack, jag är supernöjd :bump: Jag behöver inte ens bo "där ingen skulle tro att någon kunde bo", nåja, i de småländska skogarna blir det. Men riskerar nog inte lappsjuka iaf...
Det är visserligen bara ett vik. fram till december ut, men det är god chans till fast då de ska tillsätta fler veterinärer i höst. Om inte annat så ger det ju god chans till fast i ett annat distrikt efter :up:
Småland? Nu blir jag nyfiken! De lär inte vara nära mina trakter dock (jag bor nästan på gränsen mellan Småland och Västergötland), för jag tror närmaste DV-station i Småland för mig är Forsheda. :) Men åh va kul!!

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej, Årets lönesamtal nalkas på torsdag och jag har funderat så mycket de senaste veckorna kring min lön. Vi är 5 personer som gör... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 490
Senast: VLMF
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 584
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 235
Senast: fio
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
3 389
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka