Vi börjar om igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.
.
Vanlig röntgen funkar inte de fick inte omkull mig på britsen trots oxynorm Så morfin I infart lagd på brits väntar på ct

Röntgensköterskan tror på luxation och är smått upprörd över att jag haft det så här över en vecka.

.
Vanlig röntgen funkar inte de fick inte omkull mig på britsen trots oxynorm Så morfin I infart lagd på brits väntar på ct

Röntgensköterskan tror på luxation och är smått upprörd över att jag haft det så här över en vecka.
Stackare :cry:

När pappa bröt bäckenet, råkade han ut för luxation två gånger efteråt
första gången slängde (ja slängde) trygghetsjouren upp honom i sängen igen fast han hade vrålat av smärta. Mamma fick sen själv ringa efter ambulans för personalen från trygghetsjouren drog direkt.
(Andra gången ringde hon ambulans direkt utan att larma jouren)

Vet inte om jag ska skratta eller gråta... Men ja... höftprotesen är ur spår. Så väntar på att frakturmottagningen ska hämta. Sedan blir det träff m ortoped och reparation...

Skönt att få hjälp, jag trodde jag skulle få leva med det här... smärtan och knakandet....

Vet inte om jag ska skratta eller gråta... Men ja... höftprotesen är ur spår. Så väntar på att frakturmottagningen ska hämta. Sedan blir det träff m ortoped och reparation...

Skönt att få hjälp, jag trodde jag skulle få leva med det här... smärtan och knakandet....
Skönt att du fått veta vad som gör så förnicklat ont i alla fall! Hoppas det går bra att rätta till.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Buke är som livet självt, det går vidare och åsikter ventileras, sorg och glädje delas :love: För mig har Buke varit en stor tröst de...
Svar
0
· Visningar
760
Senast: Scata
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
364
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 003
Senast: Sharpless
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 377
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Blandraser och renraser
  • Shop to you drop, del 4