Vi dejtar vidare - del 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Alexandra_W @pepp @Snubbelfot @Bison @Singoalla @Calmiche Tack för era svar. De allra flesta inte flyttbara alltså...!

Jag har börjat fundera mer på frågan nu sen jag matchat med vegokillen och pulkakillen (inga rosaskimrande drömmar, bara fått mig att fundera :P ), som båda bor ca tio mil från där jag bor. Jag har bott borta i tio år och känner att jag "kommit hem" nu. På allra sista tiden har mitt liv börjat falla på plats när det gäller nya vänner och umgänge. Jag älskar min lägenhet och - den största anledningen - min familj bor här. Egentligen är det inte själva platsen utan vännerna, familjen och lägenheten.
Men, sen kan man diskutera hur långt tio mil är häruppe... tio mil i Skåne var avsevärt längre än häruppe förstod jag när jag bodde där ;). Så, jag vet inte, eventuellt att jag är flyttbar inom landskapet, men inte längre... kanske.
En annan fundering detta för med sig är ju också om man behöver bo ihop för att vara ihop? Kanske vara särbo? Är det något ni kunnat tänka er? :)

---------------

@Calmiche Låter som en jättemysig dejt! :)

//r
 
Gissar på att det nollställs automatiskt efter 12h också. Jag svepte en kort stund igår, gillade 5 matchade med 3, fick meddelanden av 2. Några superlikes också men ingen jag gillade tillbaka.
Matchar jag med 5 pers, då svarar kanske(!) en om jag skriver. Att någon annan skriver först är extremt sällsynt.
 
@Alexandra_W @pepp @Snubbelfot @Bison @Singoalla @Calmiche Tack för era svar. De allra flesta inte flyttbara alltså...!

Jag har börjat fundera mer på frågan nu sen jag matchat med vegokillen och pulkakillen (inga rosaskimrande drömmar, bara fått mig att fundera :P ), som båda bor ca tio mil från där jag bor. Jag har bott borta i tio år och känner att jag "kommit hem" nu. På allra sista tiden har mitt liv börjat falla på plats när det gäller nya vänner och umgänge. Jag älskar min lägenhet och - den största anledningen - min familj bor här. Egentligen är det inte själva platsen utan vännerna, familjen och lägenheten.
Men, sen kan man diskutera hur långt tio mil är häruppe... tio mil i Skåne var avsevärt längre än häruppe förstod jag när jag bodde där ;). Så, jag vet inte, eventuellt att jag är flyttbar inom landskapet, men inte längre... kanske.
En annan fundering detta för med sig är ju också om man behöver bo ihop för att vara ihop? Kanske vara särbo? Är det något ni kunnat tänka er? :)

---------------

@Calmiche Låter som en jättemysig dejt! :)

//r
Det var det! Fiket är på en mysig innergård med värmelampor också :love:

Särbo skulle jag definitivt kunna tänka mig! Fast helst inte för långt ifrån däremot, helst samma stad :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hej! Jag är nyfiken på att höra om eran märkligaste dejt ni har varit på :) Jag har varit på några som milt sagt inte riktigt blev som...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 178
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 050
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 744
Senast: Migo
·
Hemmet Jag hann inte låta diskmaskinen gå klart här om dagen iom att gäster kom, mat var klar etc och jag handdiskade lite saker vi behövde...
2
Svar
25
· Visningar
1 159
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Varulvslekarnas anmälningstråd
  • Vi som letar hus
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp