Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nog för vi bor i ett blåshål men det låter värre än vanligt om du får rätt :cautious:

Tja nu är jag ingen väderspågumma :p förutom att om jag nyser så brukar det börja regna eller snöa, ju fler nysningar desto kraftigare nederbörd O_o
Men jag har upplevt det där ganska häftiga gula ljuset och mycket riktigt så blåste det så pass att det kom ner ett och annat träd några timmar senare ;)
 
Alltså jag har världens knöl/böld i pannan... svullen och röd. Haft det sen igår och idag har jag försökt "klämma" den, tänkte att det kanske är en elak finne eller nått men det lilla jag fick ur var klar vätska... Ser för jävlig ut, en mörkrött märke på ca 1 cm stort, sen röd och svullen med knölar ca 4 cm från till vänster om mitten av pannan och ner mellan ögonbrynen O_o kliar jag det också...
 
Alltså jag har världens knöl/böld i pannan... svullen och röd. Haft det sen igår och idag har jag försökt "klämma" den, tänkte att det kanske är en elak finne eller nått men det lilla jag fick ur var klar vätska... Ser för jävlig ut, en mörkrött märke på ca 1 cm stort, sen röd och svullen med knölar ca 4 cm från till vänster om mitten av pannan och ner mellan ögonbrynen O_o kliar jag det också...
Ofärdig finne :confused:
Prova våtvarmt omslag :p
 
Tja nu är jag ingen väderspågumma :p förutom att om jag nyser så brukar det börja regna eller snöa, ju fler nysningar desto kraftigare nederbörd O_o
Men jag har upplevt det där ganska häftiga gula ljuset och mycket riktigt så blåste det så pass att det kom ner ett och annat träd några timmar senare ;)

Men jösses!
 
Min rygg är nästan sams med mig idag :banana: Men jag har skippat föreläsningen idag, jag tänkte inte utmana den genom att sitta flera timmar i sträck. :D Men jag kan sitta korta stunder åtminstone och få lite gjort vid datorn. Jag har lämnat in min bärbara igen eftersom den fortfarande hänger sig trots att de har bytt hårddisk, jag fick bli väldigt tydlig när jag konstatera att de har gjort fel. De försökte påstå att det var mitt internet som var problemet :meh: Tjena så hela datorn låser sig :banghead:
 
Ofärdig finne :confused:
Prova våtvarmt omslag :p
Lär ha en hel hög för det är flera knölar, kan känna fyra fem stycken och så många brukar jag inte ha :rofl: Men ja kan ju vara det ändå... Får prova omslag när jag kommer hem. Är ju tur jag inte hunnit gå till frisören än, så luggen kan dölja det värsta :meh:
 
Vaknade i morse och trodde det var lördag, lite gramsen att sambon inte väckt mig och sagt till han åkte till båtklubben så tidigt :meh:
Kom sen på att det INTE var lördag utan jag var försenad till jobbet :yuck:
Åh nej! vilken vidrig start på dagen :nailbiting:


Har precis sjukanmält mig och ligger i sängen och tycker synd om mig själv. Att vara sjuk är ju bara så tråkigt.
Hoppas du piggar på dig snabbt :)
 
Lär ha en hel hög för det är flera knölar, kan känna fyra fem stycken och så många brukar jag inte ha :rofl: Men ja kan ju vara det ändå... Får prova omslag när jag kommer hem. Är ju tur jag inte hunnit gå till frisören än, så luggen kan dölja det värsta :meh:
Insektsbett?
Jag fick ett rejält kliande bett :mad: i förrgår och det blev nästan som en knöl fast på foten så det syns åtminstone inte
 
Vet inte? Kanske. Har inte känt nått men jag reagerar vanligtvis rätt kraftigt på myggbett så inte omöjligt. Vad blev du biten av?
@athena_arabians tror jag har nått sånt hemma, får prova!
Jag tror det var en mygga, det är så varmt och fuktigt här så jag tror de här kläckts nya :meh: 13 grader klockan nio på kvällarna i mitten av oktober O_o
 
Läser på lokaltidningens hemsida och Facebook sida om morgonens åskväder som många verkar tro var början på jordens undergång.
Herregud har inte folk bättre saker för sig!
Tydligen inte :meh:

Men det är väl positivt att lite oväder är det som folk oroar sig mest över? Däremot kanske man inte behöver ringa polisen för att det är mörkt :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
2 828
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 600
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 698
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 603
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp