Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grannen som spelar hög musik nu. Jag hör den trots öronproppar. :rage: Hoppas nån säger till, det är nog i porten bredvid och jag har ingen lust att ränna i trappan för att lista ut vilken lägenhet det kommer ifrån. :meh:

Haha är det sant! Oh you!

Jag känner mig en gnutta mindre feministisk varje gång jag ser nån använda det där urtöntiga vokabuläret. Och så blir folk SÅ sura om man inte fattar vad som menas - såg en gång en person som skrev AMAB flera gånger i löpande text och så frågade någon vad det betydde och fick såklart det sura "men googla! Det är inte vårt jobb att utbilda dig!" till svar. Jag fattade inte heller så jag googlade och fick bara upp träffar som sa "all moderators are bastards" :confused:.

Visade sig senare i diskussionen att det betydde "assigned male at birth" vilket jag fan aldrig hade kunnat räkna ut.
Åh, du skulle ha sagt det! "Men för mig betyder det all moderators are bastards" :laugh:

Jag åkte ut när jag frågat om poc inte förstärker vithetsnormen, eftersom vit också skulle kunna vara en färg i stället för normen som allt annat avviker från.

Lyckades förlora både ett örhänge och en vante under gårdagens (stillsamma) aktiviteter i Göteborg. Fasen också! :mad:

Stör mig på att jag har blivit såå trög med stigande ålder :banghead:.
Min tv box (boxer) la av häromdagen o jag har beställt en ny (iofs inga problem med det) men
då har jag ju bara 1+2+4an under tiden. Idag kom jag ju på att det går att sätta kortet i tvn och vips har jag de flesta kanaler tillbaka (ej cnn, discovery dock) .
Det borde jag ju tänkt på direkt :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
401
· Visningar
9 227
Senast: Lilla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 127
Senast: Shpongle
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker! 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
133 576
Senast: Lilla
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 980
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Födda-24