Stör mig på folk som inte kan blända av helljuset - IGEN. Vänta bara snart monteras min LED-ramp på och då djävlar anamma om de inte bländar av, då kommer de ångra det bittert. Även ett blink räcker. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du menar så här...Jag menade att du skulle googla bukemaffian![]()
Folk som skickar små gulliga animerade julkort som slutar med "skicka vidare till en vän" på Messenger.
NÄ, jag saboterar kedjan![]()
Internetfeministers jävla lingo. Ser jag ett till "privvad" imploderar jag.
Läs tråden, det är redan besvarat.Vad betyder det?![]()
Jag med. Jag sket i det svartvita. Inte vill jag se folks bilder i den heller. Sjukt ointressant utmaning.Samma här. Har hittills även ignorerat taggningar i "svartvita"-utmaningen
...känner mig som en riktig rebell![]()
Privilegierad. Kommer från intersektionell (googla) feminism och handlar om de som inte är hbtq, färgade, har funktionsvariation osv.Vad betyder det?![]()
Privilegierad. Kommer från intersektionell (googla) feminism och handlar om de som inte är hbtq, färgade, har funktionsvariation osv.
Jag har inget emot intersektionalitet men en del av dess företrädare gör den sanslöst dogmatisk.
Fast låter bli att blända av gör man väl inte med flitStör mig på folk som inte kan blända av helljuset - IGEN. Vänta bara snart monteras min LED-ramp på och då djävlar anamma om de inte bländar av, då kommer de ångra det bittert. Även ett blink räcker.![]()
Du tar på dig skulden för ev. olycka då också antar jag? I trafiken hjälps man åt. Man stjälper inte för att jävlas.Stör mig på folk som inte kan blända av helljuset - IGEN. Vänta bara snart monteras min LED-ramp på och då djävlar anamma om de inte bländar av, då kommer de ångra det bittert. Även ett blink räcker.![]()
En lastbil kör i 91 km/h.
En annan lastbil kör i 91,3 km/h.
a) Hur lång sträcka tar omkörningen, om båda ekipagen är 25,25 m långa?
b) Hur mycket tidigare kommer den snabba lastbilen från Göteborg till färjeterminalen i Trelleborg, där båda ändå måste vänta tills båten går? Svara i hela sekunder.
c) Hur lång kö bildas under omkörningen, om övrig trafik är medelintensiv och håller 120 km/h? Svara i hela km.
Frågan var mest retorisk-ironisk, men du är ganska rätt ute på svaren.Olagligt iaf eftersom dom bara får gå i 80 km/h(bil å släp va?
)
1. 5,05 min iaf
2. 60 sekunder (från Gbg färjeterminal till Trelleborgs färjeterminal)
3. Orkar inte mer
Får be till gud att jag har rätt med. Suger på matte![]()
Frågan var mest retorisk-ironisk, men du är ganska rätt ute på svaren.![]()
Fast låter bli att blända av gör man väl inte med flit![]()
? Jag glömmer ibland, och tycker att det är lika pinsamt varje gång. Skulle aldrig komma på tanken att straffa någon annan som också (förmodar jag) råkar glömma.
Svarar båda, som vanligt ska allt övertolkas och läsas in saker som inte finns där. Sen när orsakar ett snabbt blink en olycka, är väl bra mycket värre att låta det vara tänt under hela mötesperioden? Hur ska man annars tala om för mötande att de har helljuset på, tiga?Du tar på dig skulden för ev. olycka då också antar jag? I trafiken hjälps man åt. Man stjälper inte för att jävlas.