Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 360
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma och så trött. Men oj så roligt att träffa alla igen :)!
Hästar ute och fodrade, gör resten sen på eftermiddagen med mockning osv. Ätit lite frukost och ska snart gå och lägga mig.

Ser nyhetsmorgon. Nyss ätit frukost. Trött. Vill inte sova för då blir det svårare att somna ikväll. Men vore skönt med en tupplur. Gäsp!

Har varit fri från en långdragen förkylning en vecka men nu har skiten tagit om.Satt i 3 veckor förra gången så det ser ut att bli en höst /vinter med förkylning .Blev väl för kallt i skogen igår .Började brumma som en björn då jag pratade så igårkväll så jag förstod vad som var på gång

Börjar bli desperat efter att få sova ordentligt på nätterna. Vaknar vid tre och kan omöjligt somna om. :arghh:

Nu ska tonåringen och jag strax åka till stallet. På em tänkte jag baka bullar.

Jag dricker kaffe för att muntra upp mig. Dricker inte kaffe alls ofta hemma längre, men kände att en koffeinkick var värt ett försök för att muntra upp mig efter gårdagens kyrkogårdsbesök. Förra året (vilket var första gången jag besökte graven öht) kändes det bra efteråt, nu känner jag mig bara genomledsen.

Lite trist väder (men ska ju va rusk på hösten), men ska väl knalla upp i skogen sen och hitta grenar till min julstjärna jag ska tillverka sen kanske.

//r

Så less på att vara sjuk nu!!! Var iofs lite trevligt att bara ligga i soffan och glo på serier, men har ont i ryggen efter det och spänningshuvudvärk istället... va fan.. kallsvettas klarar jag mig brs utan med.

Men det är väl bara att ta det lugnt idag med så jag blir frisk nån gång.
Krya på oss alla här i tråden!

Här skulle solen lysa,vilket :devil: :turd:snack :mad:.
Även om vädret slår om går det inte att måla allt är dyngsurt.
Så jag sitter väl här en stund o gör ingenting då :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
518
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 191
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 90 91 92
Svar
1 821
· Visningar
93 748
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
483
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?