Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 363
Status
Stängd för vidare inlägg.
:nailbiting:
Mamma var in och fick uppdaterat med en stelkrampsspruta när hon blev biten av en katt.
Ja brukar bli så och i det här fallet så morrade jag ganska rejält (speciellt efter att sett bilden) då jag vet att personen har ett nedsatt immunförsvar p.g.a sjukdom så pekade jag med hela handen (;):p) och sa: bara vara vettig och tänka logiskt nu inte skoj en fredagskväll men ju fortare ju smidigare= förhoppningsvis innan diverse andra patienter rasar in framåt småtimmarna.

Det är lugnt jag ska ringa 08land och be dom stoppa alla rulltrappor så ni kan njuta av kvällen i lugn och ro :angel:
#328 ^^

Håll dig borta från rulltrappor :nailbiting::idea:
#340 ^^
Du ligger efter, du är tvåa på bollen, var du och stängde bilen under tiden eller?? :p

Nytt bukeordspråk: Plötsligt händer det, hallonsaft hinner före medans andra kontrollerar sin bil.
:angel:

#328 ^^

#340 ^^
Du ligger efter, du är tvåa på bollen, var du och stängde bilen under tiden eller?? :p

Nytt bukeordspråk: Plötsligt händer det, hallonsaft hinner före medans andra kontrollerar sin bil.
:angel:
Gjorde som jag brukar,läste svarade o läste vidare..........och suckade men orkade inte ändra eller ta bort.

PS bilen är stängd,det ska regna i morgon bitti :p

Det blev inget av med att åka o handla idag, har för lång igångsättningssättningsfas. Få se om jag orkar imorgon, börjar bli trött på finncrisp med pesto o digestive med fikonmarmelad.

Ja brukar bli så och i det här fallet så morrade jag ganska rejält (speciellt efter att sett bilden) då jag vet att personen har ett nedsatt immunförsvar p.g.a sjukdom så pekade jag med hela handen (;):p) och sa: bara vara vettig och tänka logiskt nu inte skoj en fredagskväll men ju fortare ju smidigare= förhoppningsvis innan diverse andra patienter rasar in framåt småtimmarna.

Klokt!

Vet inte vilken landsände du bor i men i min ände betyder pula,typ jag ska gå ut o pula med bilen (meka/fixa)
Typ i söder om mitten. Svealand.
Jopp flr mig betyder det samma. Pula med bilen och pula in tvätten i tvättmaskinen och liknande. Tänk dig då att någon står brevid och ser ut att kämpa med något innre om du tänker, vilken märklig människa. Medan den person säkerligen tänker vilket stolpskott om dig :D

Fryser, irriterad på sambon och börjar få nackvärk vilket brukar betyda spänninghuvudvärk. Tur man är ledig i morgon

Mitt enda kattbett sedan jag började med immundämpande medicin resulterade i en penicillinkur :meh: Stelkrampen var up to date pga att jag lyckades köra in en pinne i benet när jag jobbade något år innan kattbettet :grin:

Gav upp idol och gick och la oss, ledsen bebis (pga övertrött) och uselt program ikväll där de mest fjantade runt med kamerorna för att fördriva tid. Nej, då kan jag lika gärna återvända till sängen och försöka sova bort den här skiten!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
522
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 196
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 92 93 94
Svar
1 870
· Visningar
96 264
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
493
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka