Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 366
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag instämmer med alla som tycker det är kallt jag också.
Vet i tusan hur den här vintern ska bli? men hoppas det bara är nu innan värmesystemet kommit igång ordentligt som det känns olidligt ruggigt inomhus, enligt termometern är det inte kallt egentligen.
Jag skulle kunna tänka mig en vetekudde som är gjort som en one piece då skulle jag nog kunna tänka mig att dra på mig en sån skapelse.
One piece verkar på sitt vis varmt och mysigt men nej jag testade aldrig men nu är ju moderycket med dom över sen länge? Inte sett/hört om på ett tag så kankse borde införskaffa en egen designad alá vetekudde.
Varför göra som alla andra? :o

Hööks har 20 % på jackor nu :) Jag har en lila crw vinterjacka jag köpte för många herrans år sedan, får fortfarande komplimanger av folk att dom tycker den är så fin :rofl: Varm och skön är den också :)
Jag köpte faktiskt en tunnare jacka på rea på Hööks för typ två veckor sedan. Får kanske åka dit och kolla igen. :up:

Har dragit upp elementen på max men fryser ändå. WTF? Har gnällt lite tillsammans med tanterna i huset haha.
Imorgon ska jag överraska mamma med trerätters middag och en helkväll på Kungliga Operan. Hoppas att hon blir glad! Hon ska vara här i några dagar och på onsdag har jag bokat lyxmiddag och innan det en shoppingtur.

Vetten kommer till Mandy om en och en halv timma.:cry: Men det ar dags. Fran i Fredags nar jag bokade det till nu har hon blivit markant samre aven om hon "trottade" pa vagen genom huset for att ga ut i morse och sniffade runt pa tomten en bra stund innan hon gick in och la sig igen.:heart
Stor kram ❤️

Jag instämmer med alla som tycker det är kallt jag också.
Vet i tusan hur den här vintern ska bli? men hoppas det bara är nu innan värmesystemet kommit igång ordentligt som det känns olidligt ruggigt inomhus, enligt termometern är det inte kallt egentligen.
Jag skulle kunna tänka mig en vetekudde som är gjort som en one piece då skulle jag nog kunna tänka mig att dra på mig en sån skapelse.
One piece verkar på sitt vis varmt och mysigt men nej jag testade aldrig men nu är ju moderycket med dom över sen länge? Inte sett/hört om på ett tag så kankse borde införskaffa en egen designad alá vetekudde.
Varför göra som alla andra? :o
Hav förtröstan,dom påstår att "värmen" är tillbaka på onsdag o framåt.

Håller med er andra som fryser; det är fan bistert ikväll. Termometern visar +3 men det känns kallare. Jag har haft en skön social dag utan stress där jag träffat vänner. Nu delar jag soffan med sambon och det jobbigaste är att det är min tur att lägga in mer ved i kaminen

Ägnat ett par timmar åt att prismärka loppissaker, sen ca 45 min åt att klippa ut delar till prematurkläder. Bad en i gruppen om hjälp att sy bodys, då jag inte har tiden eller har satt mig in i hur bandkantaren funkar och iom att det kommer bli intensivt med huset och flytt närmsta två månaderna vill jag "bli av med det" och samtidigt tunna ur tyg högen. Ska själv sy ett gäng filtar sen för att bli av med större bitar, men dom mindre som passar till body's klipper jag ut delar och skickar iväg :)
Nu ska jag åka och hämta I. Vi ska käka pizza och så ska han hjälpa att prismärka lite mer loppissaker.
Har tänkt tanken på loppis med mammas saker men orkade inte utan allt åkte på tippen

Håller med er andra som fryser; det är fan bistert ikväll. Termometern visar +3 men det känns kallare. Jag har haft en skön social dag utan stress där jag träffat vänner. Nu delar jag soffan med sambon och det jobbigaste är att det är min tur att lägga in mer ved i kaminen
Det är så jävla kallt ute fast det inte är många grader .Men det är väl för man är ovan .Om två tre månader är det nästan badväder när det är runt nollan och man är van kylan

Det är så jävla kallt ute fast det inte är många grader .Men det är väl för man är ovan .Om två tre månader är det nästan badväder när det är runt nollan och man är van kylan
Jag hoppas att jag vänjer mig. Tror dock att det känns såhär kallt för att det är fuktigt ute. Det blir rått och det kryper in i märgen. Jag är ingen fryslort vanligtvis men verkar bli det mer och mer:nailbiting:

Jag hoppas att jag vänjer mig. Tror dock att det känns såhär kallt för att det är fuktigt ute. Det blir rått och det kryper in i märgen. Jag är ingen fryslort vanligtvis men verkar bli det mer och mer:nailbiting:
Jo det gör du .Jag brukar åxo frysa skiten ur mig i början på vintern .När det gått ett tag så går det bättre

Nu ar det over.

RIP

Miss Mandy. My best friend and sidekick, my comic relief and partner in crime. I will miss you always.
Drybrucke's Amanda CDX, LP1, BH, CD, TD, HT, CGC

IMG_0568.jpg

Problemet är att det har blåst riktigt hemska iskalla isvindar idag! Brrr!!!

Åh! Måste ha missat tidigare - jag syr också till prematurerna! :D
Nämen där ser man :D världen är liten som man brukar säga :)

Har tänkt tanken på loppis med mammas saker men orkade inte utan allt åkte på tippen
Ja ibland kan det ta för mycket kraft att göra nått annat än att kasta. När vi tömde huset som jag ska flytta till hivade vi iväg väldigt mycket också. Det hinner bli mycket på de 45 år som dom har haft huset...

Även jag tycker det är kallt. Har nyss kommit hem från att ha skjutsat hem I. Och nu kom jag på att jag glömde sätta på "isskyddet" på framrutan :banghead: men pallar inte att klä mig och gå ner och fixa det. Får gå upp lite extra tidigt och fixa det :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
528
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 244
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 96 97 98
Svar
1 955
· Visningar
100 790
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
516
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka