Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 366
Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag vill jag bara att dagen ska vara över. För förmodligen får I sitt svar om överklagan han gjorde på asylansökan som blev avslagen. Jag vill inte att det ska bli ännu ett nej. Hur själviskt det än låter så vet jag inte vad jag tar mig till om han försvinner :cry:

Nu ar det over.

RIP

Miss Mandy. My best friend and sidekick, my comic relief and partner in crime. I will miss you always.
Drybrucke's Amanda CDX, LP1, BH, CD, TD, HT, CGC

IMG_0568.jpg
Så vacker hon var.
:heart

Varför kan jag inte sova? Jag har varit vaken i över en timme och är ledig idag.
Hatar att jag fortfarande drömmer intensivt om M, kan han inte bara lämna min hjärna och mitt hjärta ifred nu, var flera månader sen vi träffades/pratades vid.

Missförstånd på jobbet så jag har inga jobb inplanerade idag. Frågan är om jag ska be dem lägga in några eller om jag ska ta en till dag till bara mig.
Känns som lite mer egentid vore på sin plats, jag känner mig egentligen inte helt hundra. Har kontaktat öppenpsyk och bett om en tid, de borde höra av sig idag.

Har fått för mig att jag vill tapetsera en vägg. Får fnula lite till på det...
Det ÄR svinkallt ikväll.... :crazy: Kanske har man inte riktigt vant sig ännu?? Det är ungefär -1,5 grader här ute - och det blåser inte - så det BORDE inte vara jättekallt egentligen....
ja, det kan vara en vanegrej :) men min kroppstermostat flippar ut lite ibland också.

Idag vill jag bara att dagen ska vara över. För förmodligen får I sitt svar om överklagan han gjorde på asylansökan som blev avslagen. Jag vill inte att det ska bli ännu ett nej. Hur själviskt det än låter så vet jag inte vad jag tar mig till om han försvinner :cry:
Gift er :angel: Eller, det funkar väl inte så...

Missförstånd på jobbet så jag har inga jobb inplanerade idag. Frågan är om jag ska be dem lägga in några eller om jag ska ta en till dag till bara mig.
Känns som lite mer egentid vore på sin plats, jag känner mig egentligen inte helt hundra. Har kontaktat öppenpsyk och bett om en tid, de borde höra av sig idag.
Får du lön ändå? Då hade jag tagit egentid.

Gift er :angel: Eller, det funkar väl inte så...
Nä tyvärr gör det ju inte det :down: Han måste åka tillbaka till Irak i 2 år innan han får komma tillbaka, om nu migrationsverket hade "godkänt" det. Har sagt det till honom att hade det hjälpt honom hade jag utan tvekan gift mig på pappret med honom.

Vaken. Vilken jäkla märklig dröm jag hade i natt. Jag dammsög hos @Tranan s föräldrar O_o

Men det är nog läge att kliva upp nu. Det känns lite tidigt efter senaste tidens sovmorgnar men jag motiveras att starta dagen för idag står det ridning på schemat. Och det är inte vilken ridtur som helst. Jag hoppas bara att vädret är bra så det går att köra transport idag.

Vaknar i bra tid, vad händer? :p
Känner mig lite stressad över att jag igår försökte ringa sjukhuset för att boka om min medicintid, men då tog de inte fler samtal pga låg bemanning. Skickade då på 1177 istället och fick svar nu att tiden jag hade är avbokad och ny tid kommer på posten. Hoppas bara de såg att jag skrev önskade datum.
Min hjärna stressas av minsta lilla just nu känner jag.

Får du lön ändå? Då hade jag tagit egentid.

Ja får ju sjuklön så lite pengar blir det. Men det är klart, jag får ju mer om jag jobbar.
Det får bli en sjukdag idag med. Imorgon jobb. Hade jag haft fler semesterdagar att ta ut hade jag tagit hela veckan.

Fick förfrågan av en person att göra ett gäng foderhinksdekaler, och svarade vad priset skulle bli för det. Trots att det bara handlar om en hundring så svarar då denna person att hen inte har råd just nu, men kan höra av sig igen om en vecka.
Varför frågar man någon man inte känner (och på nivån där man först meddelar färgval, typsnitt, så många av den sorten och si av den, hur namnen ska stavas), om man inte ens har en hundring att betala materialet med?

Jag gör ju mycket hellre samma mängd dekaler till mina egna hinkar, eller bjuder på eget initiativ till vänner, om det ändå är jag som står för materialkostnaden.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
528
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 244
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 96 97 98
Svar
1 955
· Visningar
100 809
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
516
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka