Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så vacker hon var.Nu ar det over.
RIP
Miss Mandy. My best friend and sidekick, my comic relief and partner in crime. I will miss you always.
Drybrucke's Amanda CDX, LP1, BH, CD, TD, HT, CGC
![]()
Nu ar det over.
RIP
Miss Mandy. My best friend and sidekick, my comic relief and partner in crime. I will miss you always.
![]()
Nu ar det over.
RIP
![]()
ja, det kan vara en vanegrejDet ÄR svinkallt ikväll....Kanske har man inte riktigt vant sig ännu?? Det är ungefär -1,5 grader här ute - och det blåser inte - så det BORDE inte vara jättekallt egentligen....
Gift erIdag vill jag bara att dagen ska vara över. För förmodligen får I sitt svar om överklagan han gjorde på asylansökan som blev avslagen. Jag vill inte att det ska bli ännu ett nej. Hur själviskt det än låter så vet jag inte vad jag tar mig till om han försvinner![]()
Får du lön ändå? Då hade jag tagit egentid.Missförstånd på jobbet så jag har inga jobb inplanerade idag. Frågan är om jag ska be dem lägga in några eller om jag ska ta en till dag till bara mig.
Känns som lite mer egentid vore på sin plats, jag känner mig egentligen inte helt hundra. Har kontaktat öppenpsyk och bett om en tid, de borde höra av sig idag.
Nä tyvärr gör det ju inte detGift erEller, det funkar väl inte så...
Nu ar det over.
RIP
![]()
Får du lön ändå? Då hade jag tagit egentid.