Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 367
Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter lunch och kaffe passade jag på att ta en sväng till ute i skogen; gick till svampskogen där jag mötte mamma som följde med ut :). Hittade lite trattisar och svarta trumpetsvampar jag rensat och förvällt; ska använda dem i gräddsåsen senare :d

Har tre paket att hämta på Ica, bland annat Fuck You tyget. Men jag fryser och vill ta ett bad, och känner mig väl inte direkt sugen på att gå ut :(

Skulle gladeligen gå och lägga mig nu och lyssna på bok tills jag somnar... Och hoppas min hals är snäll igen i morgon.
Men hästarna vill nog att jag tar hand om dem och hingstarna vill garanterat få komma in. Och den vita katten hqr inget torrfoder så det bör jag nog köpa om jag vill få sova lugnt inatt. Blötmat är vidrigt:wtf:. Igår fick hon dreamies till kvällsmat, hon var måttligt imponerad :nailbiting:
Svarta katten är enklare, all människomat är gott, blötmat är gott och torrfoder är gott, dreamies är gott det med. Och möss och fåglar, sorkar, harungar och annat man kan råka hitta ute.:angel:

Nu har jag varit runt på byggden o studerat grannarnas magasin/stall/hölador/traktorgarage byggnader,tur det då så som jag tänkt göra hade inneburit merjobb.
Ska kanske tala om att det är första gången jag ska göra ett "helt"tak,innan har jag bara lagat någon läkt eller bytt till plåt på ett nästan helt frist tak.

Såg framför mig hur hon stod i trapphuset med skit rinnande nerför benen och då är det verkligen för mycket info. Som tur var äter jag inte :D
En olycka kan ju vara lite vadsom :D. Jag är inte så känslig när det gäller sånt. Nu poppar jag popcorn och ska äta nått kött (det skulle bli en överraskning så måste hålla mig borta från köket snart).

Nyss hemkommen efter en fantastiskt fin ridtur. Vilken makalös terräng det var där. Det var brant klättring och vadande genom vatten. Mitt i tog vi en fikapaus också. Det här var så otroligt välbehövligt.
Vart har du varit och ridit? På Senioren? :) Låter helt underbart iaf!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
528
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 244
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 97 98 99
Svar
1 964
· Visningar
101 540
Senast: MJLee
·
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
518
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka