Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mår skit och är grymt besviken på mig själv. Jag har blivit rädd för att rida min häst. Trots att det egentligen inte hänt något speciellt. Sist jag skulle rida, i tisdags, slutade det med att jag satt där och skakade och grät. Och idag vågade jag inte ens försöka eftersom jag inte kunde gå något sällskap. :(

:heart

Mår skit och är grymt besviken på mig själv. Jag har blivit rädd för att rida min häst. Trots att det egentligen inte hänt något speciellt. Sist jag skulle rida, i tisdags, slutade det med att jag satt där och skakade och grät. Och idag vågade jag inte ens försöka eftersom jag inte kunde gå något sällskap. :(

:heart :heart

Dagens prestation: diskmaskinen jobbar och jag dricker te under tiden.
Även skickat ett sms till en kompis som börjat nytt jobb.tydligen är han hemma ensam med barnen och frun blir sen från jobbet, skulle gissa hon kommer riktigt sent när det strular på hennes jobb så brukar det vara så.
Extremt bra jobbat under rådande feberkatastrof.
/hallonsaft kör på miniminivå 5 minuter göromål, vila 15 minuter. Flamingoflunsa?? :yuck:

Låter som det :crazy: Krya på dig :heart

:heart:heart:heart

Jag ska upp vid tre imorgon bitti så jag ska försöka mig på att krypa ner i säng supertidigt. Förhoppningsvis kan jag sova och vaknar upp till en ny och krispig tråd. Natti!

Ganska trött även idag. Jobb, ridskola, eget stall inklusive ridning av en ponny. Nu har vi precis ätit kvällsmat.
Imorgon är jag ledig från jobbet. Ska lämna barnet i skolan, ha utvecklingssamtal, fixa fransarna, gå till frisören och möjligen också gymma.

Hemma efter kören och äter lite kvällsfika. Jag skulle ju inte sjunga så mycket idag för att spara på halsen. Det gick ju bra :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 035
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 360
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 085
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 452
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025