Kollar på Grey's anatomy och äter kvällsmat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ÄNTLIGEN!!
![]()
Första disken körd, det var inte igår min berömda Popcorngryta var så ren.
Hur många gånger jag än diskat den, har den inte blivit ren. Provat allt möjligt.
Måste erkänna att det var rätt najs att "diska" samtidigt som jag slappade på soffan.
Så nu är jag med fungerande diskmaskin.I LOVE IT!!!
![]()
Ja, första gången jag har en egen, jag och exet skaffade en och det var lite meckigt och bökigt, men jag tror det här kommer bli kalas, för det är jag som sköter allt.Grattis, det är så skönt med diskmaskinJag sa att jag aldrig skulle bo utan diskmaskin igen, men så blev det så ändå.
Om du har hårt vatten så prova att tillsätta salt. I mitt förra hus hade jag alltid salt i diskmaskinen annars blev disken inte ren. Rengör alla filter också, och se till att det inte sitter fast något i hålen i spolarmen. Det kan, till exempel, fastna tomatkärnor och annat smått i hålen, och då diskar inte maskinen lika bra längre.....På tal om diskmaskiner går jag alltid fördiska innan. Är det för att diskmaskinen är gammal eller är det nått med vattnet? Kalk kanske?
Aja det är oavsett skönt med en diskmaskin![]()
Vart rätt förvånad idag då jag inte kände av förkylningen just alls under dagen .Så brorsan var förvånad och sa är du frisk redan efter en dag. Jajamen sa jag och hann inte ens hem förrän det vände rejält så nu får det bli nässpray och alvedon så jag får en blund i ögonen då huvudet bultar och svetten rinner och så rinner det från näsan![]()
Gör chokladbollar på resten. Det räcker till en gigantisk smet![]()
Du sköter alltJa, första gången jag har en egen, jag och exet skaffade en och det var lite meckigt och bökigt, men jag tror det här kommer bli kalas, för det är jag som sköter allt.
Det är förvisso en diskmaskin jag fått "ärva" och den hade stått i 3 år innan jag fick hit den, så den har myst till sig. Förhoppningsvis håller den ett tag, tanken är att byta ut den på sikt ändå.![]()
Ja, vem ska annars sköta den, den ökända Någon kanske?Du sköter allt. Hur är det med jämställdheten
Skönt med en diskmaskin oavsett![]()
Ja då är det ju inte konstigt. Trodde du bodde med någonJa, vem ska annars sköta den, den ökända Någon kanske?
Såvitt jag vet bor jag ensam, men vet inte om det bor någon mer här... hoppas inte dock....![]()
Nä, har bott själv i 3 år nu..... eller tja så länge du inte räknar alla husspindlar och dammråttorna förstås....Ja då är det ju inte konstigt. Trodde du bodde med någon![]()
GodnattGer upp att vänta in sambon. Nu ska jag sova. God natt!
Jo men .. jag har en massa jobb som jag måste göra för att det inte ska drabba resten av mina kollegor och maskinerna blir stillastående och det verkar alltid hända var gång antingen när ryggen och nacke sagt upp sig eller att man är rejält förkyld och ingen annan på firman har behörighet för jobbet jag ska göraHörru du, skulle inte du ta hand om dig och se till att krya på dig?! Basta!![]()
![]()
Hade jag haft färdiga så hade det säkert blivit våfflor men jag är inte sugen på stek/gräddlukt när matlusten är på 0,0 så det får nog bli en tallrik yoghurt, snabbt, luktfritt och lätt att få ner.Våfflor
![]()