Dröm snälla drömmar och snarka lagomGer upp att vänta in sambon. Nu ska jag sova. God natt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dröm snälla drömmar och snarka lagomGer upp att vänta in sambon. Nu ska jag sova. God natt!
Jag är glad att jag inte brukar lida av migrän eller huvudvärk för jag hade nog skjutit mig om jag hade behövt ha ont i huvudet till och från. Idag har/är det jävligt, sån spänningshuvudvärk pga knölarna i pannan. Dom gör ont, kliar och gör så jag har sjukt ont i huvudet
Tagit 1g paracetamol tablett nu, hoppas det motar bort det värsta så jag kan sova![]()
Älskade hopplösa snurriga tonåringar som förväntar sig att man ska kunna lösa alltoch som den snälla och omtänksamma ledaren jag är så har jag nu tiggt på mina bara knän att de ska kunna stoppa in en extra unge till lägret i helgen. Eller ja jag har skickat ett mejl och tänker att om de inte kan fixa fram en portion extra av maten så får jag hoppa över maten och lösa det på sidan av.
![]()
Har precis vaknat i morsans soffaNu funderar jag på hur jag ska göra inatt. Antingen packar jag ihop mig, åker hem (någon enstaka minute bilfärd) och försöker sova hemma i sängen. Eller så sover jag i soffan inatt.
Det som får avgöra blir nog om jag har hundmat till imorgon här eller inte... Mat till mig finns. Känns så jäkla onödigt att åka hem bara för att sova, men ja, vi måste ju äta även imorgon...
Nä fy, jag är morgontrött nog ändåSov och hämta frulle innan jobbet?
Jag hade också valt att sova hemma. Ens egen säng mot någon annan soffa. Enkelt val.Har precis vaknat i morsans soffaNu funderar jag på hur jag ska göra inatt. Antingen packar jag ihop mig, åker hem (någon enstaka minute bilfärd) och försöker sova hemma i sängen. Eller så sover jag i soffan inatt.
Det som får avgöra blir nog om jag har hundmat till imorgon här eller inte... Mat till mig finns. Känns så jäkla onödigt att åka hem bara för att sova, men ja, vi måste ju äta även imorgon...
Jag har sovit i den där soffan mååånga gånger, även nattetidJag hade också valt att sova hemma. Ens egen säng mot någon annan soffa. Enkelt val.
Måste va en skön soffa maoJag har sovit i den där soffan mååånga gånger, även nattetid![]()
Ja jösses, jag somnar i den hur lätt som helst. Det har hänt att jag somnat där även på dagen när jag varit ledig (dvs inte supertrött), haft bra dygnsrytm och det varit ljust ute. Brukar säga att den soffan är farlig, just för att jag alltid somnar där. Lägger jag mig ner för att tex mysa med hundarna, då sover jag åtminstone en halvtimme även om det inte var planerat.Måste va en skön soffa mao![]()
En minus här.Var precis ute med hundarna och det var minst sagt krispigt ute,bara 3 grader (än så länge)