Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är glad att jag inte brukar lida av migrän eller huvudvärk för jag hade nog skjutit mig om jag hade behövt ha ont i huvudet till och från. Idag har/är det jävligt, sån spänningshuvudvärk pga knölarna i pannan. Dom gör ont, kliar och gör så jag har sjukt ont i huvudet :turd:
Tagit 1g paracetamol tablett nu, hoppas det motar bort det värsta så jag kan sova :arghh:

Jag är glad att jag inte brukar lida av migrän eller huvudvärk för jag hade nog skjutit mig om jag hade behövt ha ont i huvudet till och från. Idag har/är det jävligt, sån spänningshuvudvärk pga knölarna i pannan. Dom gör ont, kliar och gör så jag har sjukt ont i huvudet :turd:
Tagit 1g paracetamol tablett nu, hoppas det motar bort det värsta så jag kan sova :arghh:

Men fy vad otäckt :crazy: Hoppas du får sova :heart

Har precis vaknat i morsans soffa :banghead: Nu funderar jag på hur jag ska göra inatt. Antingen packar jag ihop mig, åker hem (någon enstaka minute bilfärd) och försöker sova hemma i sängen. Eller så sover jag i soffan inatt.

Det som får avgöra blir nog om jag har hundmat till imorgon här eller inte... Mat till mig finns. Känns så jäkla onödigt att åka hem bara för att sova, men ja, vi måste ju äta även imorgon...

Älskade hopplösa snurriga tonåringar som förväntar sig att man ska kunna lösa allt :arghh: och som den snälla och omtänksamma ledaren jag är så har jag nu tiggt på mina bara knän att de ska kunna stoppa in en extra unge till lägret i helgen. Eller ja jag har skickat ett mejl och tänker att om de inte kan fixa fram en portion extra av maten så får jag hoppa över maten och lösa det på sidan av. :angel:

Älskade hopplösa snurriga tonåringar som förväntar sig att man ska kunna lösa allt :arghh: och som den snälla och omtänksamma ledaren jag är så har jag nu tiggt på mina bara knän att de ska kunna stoppa in en extra unge till lägret i helgen. Eller ja jag har skickat ett mejl och tänker att om de inte kan fixa fram en portion extra av maten så får jag hoppa över maten och lösa det på sidan av. :angel:

Du är snäll du :love: :up:

Har precis vaknat i morsans soffa :banghead: Nu funderar jag på hur jag ska göra inatt. Antingen packar jag ihop mig, åker hem (någon enstaka minute bilfärd) och försöker sova hemma i sängen. Eller så sover jag i soffan inatt.

Det som får avgöra blir nog om jag har hundmat till imorgon här eller inte... Mat till mig finns. Känns så jäkla onödigt att åka hem bara för att sova, men ja, vi måste ju äta även imorgon...

Sov och hämta frulle innan jobbet?

Jag hade också valt att sova hemma. Ens egen säng mot någon annan soffa. Enkelt val.

@LadyCovergirl jag skulle också vilja läsa. Förr gjorde jag ofta det. Numer sällan :(. Vet inte varför. Får som ingen ro till läsning.

Måste va en skön soffa mao :D
Ja jösses, jag somnar i den hur lätt som helst. Det har hänt att jag somnat där även på dagen när jag varit ledig (dvs inte supertrött), haft bra dygnsrytm och det varit ljust ute. Brukar säga att den soffan är farlig, just för att jag alltid somnar där. Lägger jag mig ner för att tex mysa med hundarna, då sover jag åtminstone en halvtimme även om det inte var planerat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 604
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 135
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 458
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?