Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon som vet?? Ett par som får försörjningsstöd av soss, nu har mannens mor gått bort. Kan dom då söka extra pengar till tex blommor och kläder till begravningen??

Jag blir galen, jag är så besatt av chokladkaka. Helst kärleksmums, men jag har bara hälften av ingredienserna hemma, blech :meh:

Kan man använda mandelflarn istället för florsocker?

Två älgar, två ekorrar och två harar senare ger jag upp ritandet för den här delen av dagen. Jag har dessutom två katter som vill lägga sig på både ritplatta och tangentbord så även om jag skulle vilja så vore det svårt ;)
Nu ska vi se om sambon vaknat och är redo att bege sig iväg för att rasta häst på ridbanan en stund :D

Seg idag
Var så trött så jag knappt visste hur jag skulle ta mig från bussen igår.
Ska bara ta det lugnt i helgen
Kanske gå ut och fota lite
Solen skiner ju

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 769
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 632
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 154
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 463
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken ras passar mig?
  • Kattbilder #10